بازی

سریال Daredevil در دست ساخت قرار دارد

سریال Daredevil در دست ساخت قرار دارد

اخبار جدید نشان می‌هد که سریال جدیدی با محوریت شخصیت دردویل (Daredevil) یا همان بی‌باک در دست ساخت قرار دارد و قرار است از دیزنی پلاس پخش شود.

طبق گزارش ورایتی، مت کورمن و کریس ارد به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال انتخاب شده‌اند. این دو سال‌هاست که با یکدیگر همکاری دارند و سریالی مانند Covert Affairs را با یکدیگر ساخته و تهیه‌کنندگی عناوینی مانند The Enemy Within و The Brave را برعهده داشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق

این خبر، شایعات طولانی مدت راجع به ساخت سریال دردویل در دیزنی پلاس را تایید می‌کند و با تمامی اتفاقات اخیر در MCU مطابقت دارد. طرفداران به یاد دارند که سریال Daredevil از سرویس نتفلیکس پخش می‌شد که در سال ۲۰۱۸ لغو شد و دیگر خبری از آن نبود. چارلی کاکس، بازیگر نقش دردویل بود که او را به عنوان مت مرداک در صحنه کوتاهی از فیلم Spider-Man: No Way Home دیدیم.

دردویل

از طرف دیگر، وینسنت دن آفریو بار دیگر نقش شخصیت کینگ‌پین (ویلسون فیسک) را در سریال هاکای (Hawkeye) بازی کرد و بنابراین این انتظار می‌رفت که دیر یا زود خبر ساخت سریال دردویل را بشنویم. اکنون مشخص نیست که این سریال چه زمانی پخش می‌شود یا داستان آن چگونه خواهد بود، اما بدون شک این سریال در دست ساخت است و در آینده اخبار بیشتری از آن منتشر می‌شود.

چند روز پیش مارول اولین تریلر از سریال جدید خود در دیزنی پلاس، یعنی She-Hulk: Attorney at Law را منتشر کرد که در آن تاتیانا مازلانی نقش جنیفر والترز را بازی می‌کند. حضور She-Hulk در دادگاه می‌تواند بهانه‌ای عالی برای بازگرداندن مت مورداک، دیگر وکیل ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول باشد.

مطلب پیشنهادی:۱۵ مجموعه انیمیشنی برتر مارولانیمیشن‌هایی از مارول که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند.
۱۵ مجموعه انیمیشنی برتر مارول


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا