بازی

گیرباکس ۹ بازی بودجه بالا در دست ساخت دارد

گیرباکس ۹ بازی بودجه بالا در دست ساخت دارد

استودیو گیرباکس (Gearbox) به تازگی اعلام کرد که در حال حاضر ۹ بازی بودجه بالا (AAA) در دست ساخت دارد، همزمان با رشد سریع خود زیر نظر شرکت Embracer Group.

خالق سری Borderlands در هر دو بخش توسعه و انتشار بازی فعال است و اگرچه مشخص نیست این ۹ بازی هر کدام به کدام بخش مربوط می‌شوند، اما مطمئنا تعداد آن‌ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که قبلاً اعلام کرده بودند.

مطلب پیشنهادی:ویجی لاگ: ریمیک، ریمستر، ریبوت و کالکشن چطور در صنعت بازی‌های ویدیویی راه پیدا کردند؟دوباره میسازمت بازی!
ویجی لاگ: ریمیک، ریمستر، ریبوت و کالکشن چطور در صنعت بازی‌های ویدیویی راه پیدا کردند؟

مالک گیرباکس، شرکت Embracer که اخیرا سه استودیو خارجی اسکوئر انیکس به همراه کاتالوگ بازی‌هایی همچون Tomb Raider و Deus Ex را خریداری کرد، در آخرین نتایج گزارش‌های مالی خود این تعداد از بازی‌های در دست ساخت را فاش کرد. در بیانیه آن‌ها آمده است:

گیرباکس به توسعه سازمان برای اجرای برنامه رشد بلندپروازانه ادامه می‌دهد و در حال حاضر ۹ بازی AAA در دست ساخت دارد.

در حال حاضر پنج بازی را می‌دانیم که توسط گیرباکس منتشر خواهند شد: Homeworld 3، Hyper Light Breaker، Relic Hunters Legends، Have a Nice Death، و Eyes in the Dark: The Curious Case of One Victoria Bloom اما از آنجا که اصطلاح «AAA» به کار رفته، سخت است که دو یا سه مورد آخر را به عنوان بازی‌های بودجه بالا به حساب آورد.

همچنین می‌دانیم که Tales From The Borderlands 2 از گیرباکس در راه است، اما باز هم این بازی ممکن است توسط برخی به عنوان یک عنوان AAA در نظر گرفته نشود.

گیرباکس

Embracer در مجموع سالی قدرتمند با افزایش سود عملیاتی ۱۷ درصد گذراند و بازی‌هایی مانند Tiny Tina’s Wonderlands بهتر از حد انتظار عمل کردند. آن‌ها در رابطه با این بازی گفتند:

با استقبال خوبی روبرو شد و از طرف بازیکنان و منتقدان به طور یکسان مورد توجه قرار گرفت و فروش آن فراتر از حد انتظارات مدیریت بود.

از طرف دیگر بازی Evil Dead: The Game ساخته استودیو Saber Interactive در عرض پنج روز ۵۰۰ هزار نسخه فروخته که شروع خوبی برای این بازی ترسناک در سبک Dead by Daylight به حساب می‌آید. این شرکت همچنین پبیش‌بینی کرده که ریبوت Saints Row از استودیو دیپ سیلور نیز موفق عمل خواهد کرد.


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا