بازی

سرمایه‌گذاری پر سود با خرید ترون در کف قیمت

سرمایه‌گذاری پر سود با خرید ترون در کف قیمت

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پلتفرم ترون بیشتر به خاطر سرعت تراکنش شناخته شده، به صورتی که قادر به انجام ۲۰۰۰ تراکنش در ثانیه است. این موضوع عملکرد ترون را با شبکه‌های پرداختی مانند PayPal برابر می‌کند! همچنین کارمزد تراکنش در ترون بسیار ناچیز است. از آنجایی که ترون یکی از بزرگترین پلتفرم‌های بلاک چین است، بسیاری از کارشناسان ارزهای دیجیتال معتقدند که خرید ترون سرمایه‌گذاری خوبی در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال است. ترون در سال ۲۰۲۱، ۱۸۰٪ افزایش قیمت داشته است.

نظر کارشناسان در خصوص سرمایه گذاری روی ترون

کارشناسان معتقدند که با توجه به امکانات شبکه TRON، توکن آن رشد زیادی در پیش دارد. علی رغم تمام فراز و نشیب‌های تاریخ ترون، تحلیلگران معتقدند که قیمت ترون می‌تواند در بلندمدت بیشتر افزایش داشته باشد.

چرا باید روی ترون سرمایه‌گذاری کنیم؟

تا به حال به این فکر کرده‌اید که آیا سقوط بازار می‌تواند زمانی برای خرید ترون باشد؟ اگر به تازگی در مورد ترون شنیده‌اید و بنابراین یک مبتدی در سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال هستید، ممکن است سؤالاتی داشته باشید که آیا باید در ترون سرمایه‌گذاری کنم؟

توانایی ترون برای یافتن پاسخ بزرگترین چالش بلاک چین، کارمزدهای بالای تراکنش، به آن یک مزیت رقابتی به عنوان یک اکوسیستم برتر جهت ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز که بسیار مقیاس‌پذیر هستند، می‌دهد. در آینده، ترون شراکت‌های بیشتری خواهد داشت که باعث افزایش فعالیت روی ارز دیجیتال و بازتاب مثبتی در ارزیابی آینده توکن آن می‌شود.

بر اساس تجزیه و تحلیل‌های انجام شده توسط کارشناسان، ویژگی‌های پلتفرم ترون و تعداد مشارکت‌هایی که توسط بنیاد آن ایجاد می‌شود، سرمایه‌گذاری در ترون می‌تواند یکی از هوشمندانه‌ترین تصمیمات مالی باشد که تاکنون گرفته اید.

ویژگی‌های رمز ارز ترون

ترون از یک سیستم اثبات سهام استفاده می‌کند. به این معنی که نسبت به ارزهای رقیب مانند بیت کوین از انرژی بسیار کمتری استفاده می‌کند.

معماری ترون به شبکه ترون این توانایی را می‌دهد که در هر زمان تراکنش‌های بسیار بیشتری را نسبت به سیستم‌های اثبات کار مانند بیت کوین که به شبکه عظیمی از استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال متکی هستند، انجام دهد.

ترون ادعا می‌کند که می‌تواند ۲۰۰۰ معامله ترون در ثانیه را بدون کارمزد تراکنش انجام دهد. توان عملیاتی بیشتر و هزینه‌های کمتر آن را برای قراردادهای هوشمند و برنامه‌های کاربردی جذاب می‌کند.

بزرگترین مزیت استفاده از Tron این واقعیت است که هنرمندان و سازندگان محتوا از سراسر جهان اکنون این گزینه را دارند که به طور کامل محتوایی را که ایجاد می‌کنند، داشته باشند. توانایی ایجاد محتوای آن‌ها و به اشتراک‌گذاری آن بدون نیاز به نگرانی در مورد هزینه‌های تراکنش نیز یک مزیت بزرگ است.

تیم توسعه دهنده آن ادعا می‌کند در آینده امکان استفاده از زبان سطح بالا برای قراردادهای هوشمند فراهم می‌شود. توسعه دهندگان در آینده قادر خواهند بود از هر زبان برنامه‌نویسی برای ساختن پروژه روی ترون استفاده کنند.

بهترین زمان برای خرید ترون در کف قیمت

هیچ کس نمی‌تواند به صورت دقیق پیش بینی کند که بهترین زمان برای خرید ترون یا سایر ارزها چه زمانی است. تریدرها تنها با استفاده از استراتژی‌های مانند DCA کم ریسک‌ترین روش را انجام می‌دهند. هر معامله‌گر با تجربه‌ای درصدی از سرمایه خود را به صورت نقد نگهداری می‌کند تا در ریزش‌های بازار میانگین قیمت خرید خود را کم کند.

روش DCA نیز به همین موضوع اشاره می‌کند که برای مثال اگر می‌خواهید ترون بخرید، در شرایطی مانند بازار کنونی درصدی از سرمایه خود را خرید کنید. سپس اگر در ادامه ریزش بیشتری رخ داد شما دوباره مقداری از سرمایه خود را خرید می‌کنید. به این صورت میانگین خرید شما با توجه به جهت حرکت بازار پیش می‌رود و از این نظر ریسک کمتری خواهید داشت.

 فراموش نکنید هر بازار مالی پس از یک اصلاح قیمت، افزایش قیمت نیز خواهد داشت. بنابراین هر نزول بازار یک فرصت خرید است.

با توجه به پتانسیل‌های ترون برای افزایش قیمت در آینده توصیه می‌کنیم برای خرید ترون بدون کارمزد، سریع و با امنیت کامل از صرافی ایرانیکارت استفاده کنید.

چگونه ترون را به ریال تبدیل کنیم؟

تبدیل ترون به ریال در صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتالی خارجی ممکن نیست. به همین دلیل برای معامله ترون باید به یک صرافی داخلی که امنیت سرمایه شما را تضمین می‌کند مراجعه کنید. صرافی ایرانیکارت، فعال در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ساعته در شبانه روز در پلتفرم خود امکان معامله ترون را بدون پرداخت کارمزد اضافی، فراهم کرده است.

برای تبدیل ترون به ریال، باید یک حساب کاربری در ایرانیکارت ایجاد کنید. ساخت حساب ضروری است زیرا پنل کاربری به شما امکان خرید و فروش ترون را می‌دهد.

در ایرانیکارت با استفاده از مدارک شناسایی و مالی، حساب خود را تایید می‌کنید. پس از آن از طریق پنل خود فروش ترون را انتخاب کرده و پس از انجام مراحل مبلغ معادل پرداختی ترون، به صورت ریال به حساب شما واریز می‌شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا