بازی

جف کیلی: انتظار برگزاری رویداد‌های بازی کمتری را داشته باشید

جف کیلی: انتظار برگزاری رویداد‌های بازی کمتری را داشته باشید

جف کیلی، روزنامه‌نگار و مجری مراسم‌های مهم سالانه همچون گیم اواردز و گیمزکام به تازگی گفت که انتظار دارد در تابستان امسال خارج از ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو، نمایشگاه‌های دیجیتال کمتری برگزار شود زیرا شرکت‌ها ترجیح می‌دهند محتوای خود را در رویدادهایی مانند Summer Game Fest بگنجانند.

سال گذشته شرکت‌هایی مانند کپکام و اسکوئر انیکس واکنش‌های منفی زیادی نسبت به رویدادهای دیجیتالی خود دریافت کردند، چرا که طرفداران احساس می‌کردند این برنامه‌ها خبرها و اعلامیه‌های بسیار کمی برای اشتراک داشتند.

مطلب پیشنهادی:ویجی لاگ: ریمیک، ریمستر، ریبوت و کالکشن چطور در صنعت بازی‌های ویدیویی راه پیدا کردند؟دوباره میسازمت بازی!
ویجی لاگ: ریمیک، ریمستر، ریبوت و کالکشن چطور در صنعت بازی‌های ویدیویی راه پیدا کردند؟

کیلی طی جلسه صوتی اسپیس در توییتر گفت که مخاطبان باید انتظار برگزاری کنفرانس‌های غیرانحصاری کمتری را در سال جاری داشته باشند، زیرا ناشرانی که محتوای کمتری دارند در عوض شرکت در Summer Game Fest و «کنفرانس‌های انحصاری» مانند برنامه مشترک ایکس باکس و بتسدا را انتخاب می‌کنند.

سال گذشته برنامه‌های زیادی وجود داشتند که در واقع اصلا کنفرانس مطبوعاتی نبودند و مردم کاملا ناامید شدند، درست نمی‌گویم؟ مانند رویدادهای تیک تو، کپکام، اسکوئر انیکس و چیزهایی از این قبیل.

فکر می‌کنم [آن‌ها] یاد گرفتند که اگر می‌خواهید یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنید، باید حداقل ۳۰ دقیقه محتوا داشته باشید. گاهی اوقات آن‌ها تنها یک یا دو بازی عالی برای نمایش دارند که ممکن است برای برگزاری یک رویداد کامل، کافی نباشد.

جف کیلی

کیلی در ادامه افزود:

بنابراین به نظر من این موضوع کمی تغییر خواهد کرد. احساس بسیار خوبی نسبت به اتفاقات ماه جاری دارم و فکر می‌کنم مردم به‌طور کلی درباره بازی‌ها شور و هیجان خواهند داشت.

هنوز کمبود بازی‌های در حال عرضه وجود دارد که فکر می‌کنم به‌خاطر کووید این شکاف ایجاد شد… بسیاری از بازی‌ها به تعویق افتادند زیرا در طول همه‌گیری فرآیند ساخت خود را شروع کرده بودند. باز هم امیدواریم که چیزهای زیادی رونمایی شوند.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، برنامه Summer Game Fest با ویترینی از بازی‌های جدید صنعت، در روز پنج شنبه ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) ساعت ۱۱ صبح به وقت آمریکا/ ساعت ۲۲:۳۰ شب به وقت ایران شروع خواهد شد.

در طی گفتگوی توییتری، کیلی فاش کرد که «بیش از ۱۵» مهمان در طول برنامه حضور خواهند داشت و تایید کرد که رویداد امسال شاهد حضور اعضای رسانه با برخی از بازی‌های معرفی شده خواهد بود. او گفت:

فکر نمی‌کنم مردم در ماه ژوئن به هر چیزی که می‌خواهند برسند، چرا که هیچوقت نمی‌رسند، اما امیدوارم از آن لذت ببرند.

برنامه‌ای متفاوت خواهد بود و این چیزی است که من به مردم می‌گویم: این برنامه جایگزین E3 نیست، حال و هوا متفاوت است. من بازی‌ها را نمی‌سازم، بنابراین فقط اینجا می‌نشینم و دعا می‌کنم که چیزهای جالبی برای نشان دادن به مردم وجود داشته باشد.


ویجی‌لاگ پلاس: تایید ساخت دث استرندینگ 2 و بازی‌های پلی استیشن پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا