بازی

سی دی پراجکت بازی‌های آینده خود را روی تمام پلتفرم‌ها آزمایش خواهد کرد

سی دی پراجکت بازی‌های آینده خود را روی تمام پلتفرم‌ها آزمایش خواهد کرد

استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) با بسته الحاقی Cyberpunk 2077، قسمت دوم سایبرپانک، سه‌گانه جدید سری Witcher و دو اسپین‌آف مهم از ویچر، در سال‌های آینده پروژه‌های زیادی در دستور کار خود دارد.

ناگفته نماند که یک استودیوی جدید در آمریکای شمالی برای ساخت سایبرپانک تاسیس خواهند کرد. امید این است که در ساخت بازی‌های آتی از اشتباهاتی که منجر به لانچ فاجعه‌بار Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۰ شد، جلوگیری شود. اکنون به نظر می‌رسد که استودیو سی دی پراجکت اقداماتی برای اطمینان خاطر از این موضوع انجام داده است.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید

سازندگان به سایت PlayStation Lifestyle ابراز کردند که به عنوان بخشی از استراتژی ساخت جدید خود، تمام عناوین آینده را روی همه پلتفرم‌هایی که منتشر می‌شود، آزمایش خواهند کرد، نه فقط رایانه‌های شخصی.

ما کیفیت گیم‌پلی را از همان ابتدا روی تمام پلتفرم‌ها آزمایش می‌کنیم و تنها روی نسخه پی‌سی توسعه‌دهندگان تمرکز نمی‌کنیم. البته این موضوع مراحل اولیه فرآیند ساخت را کمی خسته‌کننده‌تر می‌کند، اما در مراحل بعدی به ما کنترل و اطمینان بیشتری می‌دهد.

یکی از بزرگترین مشکلات Cyberpunk 2077 این بود که سی دی پراجکت تا حد زیادی این بازی را روی رایانه‌های شخصی آزمایش کرد و همانطور که همه می‌دانیم، منجر به لانچ ضعیف با مشکلات و باگ‌های فراوان برای پلتفرم‌های نسل پیش شد.

البته، صحبت کردن و وعده دادن ساده است، باید دید در عمل در آینده چطور پیش خواهد رفت. اما حداقل اطمینان‌بخش است که می‌بینیم سازندگان به صراحت در مورد چگونگی برنامه‌ریزی برای بهبود خط تولید خود برای رسیدگی به برخی مسائل بسیار مهم، صحبت می‌کنند.

سی دی پراجکت

روز گذشته با خبر شدیم که یک پیمانکار تضمین کیفیت رومانیایی با اسم Quantic Lab به سی دی پراجکت درباره تجربه و صلاحیت تستر‌های خود دروغ گفته بود. از طرف دیگر این کمپانی به اعضای خود گفته بود که به صورت روزانه تعداد خاصی باگ و مشکل را گزارش دهند و به همین خاطر ممکن بود استودیو متوجه مشکلات بزرگ‌تر نشود.

سایبرپانک ۲۰۷۷ با وجود مشکلات زیاد، فروش بسیار خوب ۲۰ میلیون نسخه‌ای را در بازار تجربه کرد. بسته الحاقی داستانی جدیدی نیز برای بازی معرفی شده ولی نکته مهم این است که دارندگان پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قادر به تجربه آن نخواهند بود.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!


کارگردان های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا