بازی

ریک استلی خواننده قدیمی مشهور می‌خواهد نقش سوپرمن را بازی کند

ریک استلی خواننده قدیمی مشهور می‌خواهد نقش سوپرمن را بازی کند

اکنون که دیگر قرار نیست هنری کویل به نقش سوپرمن در دنیای دی‌سی بازگردد، حدس و گمان‌های زیادی پیرامون بازیگر جدید این نقش شنیده می‌شود. در جدیدترین اخبار، ریک استلی، خواننده، ترانه سرا و شخصیت رادیویی انگلیسی اخیرا پستی را در صفحه مجازی خود منتشر کرده که نشان می‌دهد مایل است نقش سوپرمن را بازی کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

استلی عکسی از خودش در لباس سوپرمن منتشر کرده و به شوخی برای ایفای نقش سوپرمن اعلام آمادگی کرده و نوشته آماده و منتظر است تا استودیوهای دی‌سی و جیمز گان او برای این نقش انتخاب کنند. حال مشخص نیست که این تصویر به صورت دیجیتالی ساخته شده یا استلی واقعا لباس سوپرمن را به تن کرده، اما گویا او یکی از طرفداران قدیمی و پر و پا قرص این ابرقهرمان دی‌سی است و حتی آهنگی به نام «Superman» در سال ۲۰۱۲ منتشر کرده بود.

این خواننده و موسیقی‌دان انگلیسی در اواخر دهه ۸۰ میلادی به لطف آهنگ فوق‌العاده‌اش «Never Gonna Give You Up» برای پنج هفته متوالی در صدر جدول تک‌آهنگ‌های بریتانیا قرار گرفت و پرفروش‌ترین تک‌آهنگ سال ۱۹۸۷ شد. این آهنگ همچنین در صدر ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد ایالات متحده قرار گرفت و حتی میم اینترنتی Rickrolling را ایجاد کرد که در سال ۲۰۰۷ شکل واقعی به خود گرفت. استلی ظاهرا تجربه بازیگری ندارد، اما از سال ۲۰۰۳ با Lene Bausager، تهیه‌کننده انگلیسی ازدواج کرده است.

ریک استلی در نقش سوپرمن

در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی شانس بیشتری برای ایفای نقش سوپرمن دارد، اما جیمز گان در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرده که تمرکز اصلی برای پروژه جدید سوپرمن روی یک ورژن جوان‌تر از کلارک کنت قرار دارد، چراکه قرار است به مراحل اولیه زندگی او بپردازد. هنری کویل به عنوان سوپرمن حضور کوتاهی در صحنه پس از تیتراژ فیلم Black Adam داشت و پس از آم گمانه‌زنی طرفداران برای بازگشت کویل به نقش سوپرمن در فیلم جدید آن بالا گرفته بود و حتی خود کویل هم خبر از بازگشت مجدد به این نقش داده بود.

اما چندی بعد جیمز گان که به سِمت مدیرعاملی برادران وارنر در بخش دی‌سی انتخاب شده، بیان کرده تصمیمات جدیدی برای ایجاد یک پروژه جدید و آوردن نسخه جوان‌تر سوپرمن دارد و هنری کویل دیگر نقش سوپرمن را ایفا نخواهد کرد.

با این اوصاف طرفداران تنها باید صبر پیشه کنند تا مشخص شود آینده ابرقهرمان محبوب دی‌سی چگونه رقم خواهد خورد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا