بازی

تمرکز اصلی سونی در مراسم CES 2023 روی پلی استیشن وی‌آر ۲ قرار دارد

تمرکز اصلی سونی در مراسم CES 2023 روی پلی استیشن وی‌آر ۲ قرار دارد

مراسم CES 2023 در آینده نزدیک برگزار می‌شود و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲ احتمالا استیج و سن مرکزی سونی را اشغال خواهد کرد. 

در حال حاضر هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲ در صدر اولویت‌های سونی قرار دارد و این شرکت روی موفقیت آن حساب ویژه‌ای باز کرده است. به همین خاطر سونی می‌خواهد با بازاریابی خوب، توجه حضار بیشتری را در مراسم CES 2023 را به این هدست جلب کند.

مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

مراسم CES 2023 در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) برگزار و PS VR2 هم در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ (مصادف با سوم اسفند ماه امسال) با قیمت ۵۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. به همین خاطر رویداد CES بهترین فرصت برای معرفی بیشتر این هدست به طرفداران بازی‌های واقعیت مجازی در سراسر جهان است. 

حضور پلی استیشن وی آر در مراسم CES 2023

Sony Honda Mobility بخش جدیدی از این شرکت است که در کنفرانس سونی در CES حضور خواهد داشت. سونی با این بخش قصد دارد از موسیقی، فیلم و بازی برای تولید اتومبیل‌های برقی متمرکز روی یک تجربه سرگرمی برتر استفاده کند. سونی اولین ماشین الکتریک ادغام شده با پلی استیشن ۵ خود را در سال ۲۰۲۵ در آمریکا عرضه می‌کند.

همچنین باید اشاره کنیم که شرکت اچ‌تی‌سی هم می‌خواهد در رویداد CES پیش رو از یک هدست واقعیت مجازی/واقعیت افزوده پرچمدار جدید رونمایی کند. 

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا