بازی

تیلور سوییفت امسال شانس بردن اسکار دارد؛ اما نه‌ به‌خاطر فیلم کوتاه All Too Well

تیلور سوییفت امسال شانس بردن اسکار دارد؛ اما نه‌ به‌خاطر فیلم کوتاه All Too Well

فیلم کوتاه All Too Well به کارگردانی تیلور سوییفت (که همچنین بر اساس آهنگ خودش ساخته شده) حسابی مورد استقبال قرار گرفته و در رویدادهای MTV و American Music Awards جوایز مختلفی برنده شد. اما با وجود تمام این بازخوردهای مثبت، فیلم کوتاه مذکور در میان نامزدهای «بهترین فیلم کوتاه اسکار» مشاهده نمی‌شود.

در حالی که امروز یک لیست کوتاه از ده بخش مختلف نامزدهای اسکار منتشر شد، All Too Well: The Short Film نتوانسته در میان نامزدها قرار بگیرد. گرچه این موضوع احتمال برنده شدن یک جایزه اسکار توسط سوییفت را از بین نمی‌برد، چراکه او به‌خاطر آهنگ Carolina از فیلم Where the Crawdads Sing نامزد «بهترین آهنگ اورجینال» شده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی تمام انیمه‌هایی که تاکنون نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اندآثار انیمه‌ای نیازمند توجه بیشتری هستند
معرفی تمام انیمه‌هایی که تاکنون نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند

فیلم مذکور درباره دختری جوان است که در مناطق جنوبی آمریکا بزرگ شده و ناگهان به قتل مردی متهم می‌شود که مدتی با او ارتباط نزدیک داشته است. تیلور علاوه بر نوشتن آهنگ Carolina، نقش تهیه‌کننده آن را نیز داشته و خودش هم قبل‌تر اعلام کرده به‌خاطر علاقه به رمان Where the Crawdads Sing (که محل اقتباس فیلم است)، دست به ساخت آهنگ زده است.

از دیگر نامزدهای «بهترین آهنگ اورجینال» که در اسکار حضور دارند می‌توان به سلنا گومز، د ویکند، ریتا ویلسون، لیدی گاگا و… اشاره نمود.

تیلور سوییفت All Too Well

فیلم All Too Well: The Short Film با هنرپیشگی دیلن اوبرایان و سیدی سینک بر اساس آهنگ All Too Well ساخته شده که حدود یک دهه پیش توسط تیلور سوییفت منتشر شده بود. البته این خواننده بعد از بازپس‌گیری حقوق آهنگ‌های خود، نسخه ۱۰ دقیقه‌ای آن را منتشر کرد که حسابی مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. All Too Well از رابطه سوییفت با جیک جیلنهال الهام گرفته و یکی از بهترین کارهای وی محسوب می‌شود.

در اخبار مرتبط، تیلور سوییفت قرار است با همکاری Searchlight Pictures (تهیه‌کننده فیلم‌هایی چون Nomadland و The Shape of Water) نخستین فیلم بلند خود را کارگردانی کند. سوییفت قبلا با هدایت کامل موزیک ویدیوهای خود استعدادش در حیطه کارگردانی نشان داده بود و اکنون نیز با فیلم کوتاه All Too Well این مسئله را به اثبات رساند. حال باید منتظر ماند و دید عملکرد وی با یک فیلم سینمایی چگونه خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم CODA – اگر دوستم داری بگذار برومکو گوش شنوا؟
نقد فیلم CODA – اگر دوستم داری بگذار بروم


بهترین بازی های سال 2022 از نگاه lastech

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا