بازی

فروش بازی Sonic Frontiers بیشتر از انتظارات سگا بود

فروش بازی Sonic Frontiers بیشتر از انتظارات سگا بود

چندین ماه از عرضه بازی Sonic Frontiers به بازار گذشته و به نظر می‌رسد که استقبال بازیکنان و طرفداران از آن بسیار خوب بوده است.

Sonic Frontiers توانست بازخوردهای متوسطی از منتقدان کسب کند اما با این اوصاف، فروش آن سگا را راضی کرده است. از این رو سگا قصد دارد نسخه جدیدی از سونیک بسازد و بودجه بیشتری را هم برای آن در نظر خواهد گرفت. احتمال اینکه دنباله Sonic Frontiers ساخته شود، زیاد است ولی این شرکت می‌خواهد روی ایده‌های دیگر نیز تمرکز کند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه

البته افزایش بودجه بازی‌ها به این معنی خواهد بود که انتظارات از فروش سونیک نیز بیشتر می‌شود. از این رو فشار بیشتری روی تیم سونیک قرار می‌گیرد تا بازی‌های پرفروش بیشتری را به بازار عرضه کند. از طرف دیگر بازی‌های سه‌بعدی Sonic سابقه خوبی ندارند و Frontiers را می‌توان یکی از معدود تلاش‌های سگا در این زمینه دانست که اکنون نیز فروش خوبی را تجربه کرده است. 

فروش بازی Sonic Frontiers بیشتر از انتظارات سگا بود - lastech

سگا همچنین قصد دارد به پشتیبانی از Sonic Frontiers ادامه دهد و بسته الحاقی‌های بیشتری برای آن عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین چندی پیش اعلام کرد که سال ۲۰۲۲ بزرگ‌ترین سال برای فرانچایز سونیک محسوب می‌شود. در این سال یک فیلم، یک سریال از نتفلیکس و دو بازی Sonic Origins و Sonic Frontiers به بازار منتشر شده بود.

همچنین باید اشاره کنیم که یوجی ناکا، خالق سری Sonic the Hedgehog، و یک کارمند سابق اسکوئر انیکس به نام تایسوکه ساساکی که اخیرا برای بار دوم توسط پلیس بازداشت شده بودند، اکنون توسط پلیس به جرم تجارت داخلی متهم شده‌اند و باید منتظر دادگاه خود باشند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Frontiersسونیک، بهتر از همیشه!
بررسی بازی Sonic Frontiers


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

فروش بازی Sonic Frontiers بیشتر از انتظارات سگا بود - lastech
بایدبا کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا