بازی

دعوت‌نامه‌های بتای محدود Street Fighter 6 برای بازیکنان ارسال شدند

دعوت‌نامه‌های بتای محدود Street Fighter 6 برای بازیکنان ارسال شدند

فاز بتای محدود بازی Street Fighter 6 کپکام از ۷ تا ۱۰ اکتبر (۱۵ تا ۱۸ مهر) برگزار می‌شود و اگر قبلا برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کرده بودید، بهتر است ایمیل خود را چک کنید.

اکانت توییتر رسمی بازی اعلام کرد که روز گذشته بازیکنان مشتاق برای فاز بتا انتخاب شدند و شرکت‌کنندگان منتخب می‌توانند منتظر دریافت دعوت‌نامه‌های خود به صورت ایمیل در روزهای آتی باشند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان

همانطور که در برنامه آنلاین کپکام در TGS 2022 اعلام شده بود، نسخه بتای محدود از روز جمعه به مدت سه روز روی ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی برگزار خواهد شد. بتا برای هر سه پلتفرم دارای قابلیت کراس‌پلی خواهد بود.

تست بتای محدود شامل مسابقات رده‌بندی، کژوال، Battle Hub، تورنمنت‌های عمومی، Extreme Battle، گیم سنتر، چالش‌ها، DJ Booth و مد تمرینی خواهد بود. هشت شخصیت از جمله ریو، چون لی، لوک، جیمی، گویل، کیمبرلی، جوری و کن در طول آزمایش قابل بازی خواهند بود.

Street Fighter 6

شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند با ایجاد کاراکتر و شخصی‌سازی آواتار در Battle Hub دست و پنجه نرم کنند. کنترل‌های مدرن و کلاسیک، Photo Mode و تفسیر بلادرنگ (Real-Time Commentary) نیز در دسترس قرار دارند.

فهرست شخصیت‌های استریت فایتر ۶ در مجموع شامل ۱۸ شخصیت می‌شود که از زمان عرضه بازی در دسترس قرار خواهند گرفت. بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا