بازی

اسکرین‌شات‌های بازی Need for Speed Unbound لو رفتند

اسکرین‌شات‌های بازی Need for Speed Unbound لو رفتند

Need for Speed ​​بعدی Criterion Games قرار است امشب به صورت رسمی رونمایی شود، اما اسکرین‌شات‌ها و تاریخ انتشار آن شب گذشته لو رفت.

همانطور که توسط Gematsu در توییتر مشاهده شد، سایت خرده فروشی ژاپنی Neowing تایید کرده که عنوان این قسمت Need for Speed ​​Unbound خواهد بود و تاریخ انتشار آن ۲ دسامبر (۱۱ آذر) است. اسکرین‌شات‌های بازی سبک انیمه‌ای شایعه شده را نشان می‌دهد که شباهت‌هایی به سل-شید (Cel-Shade) دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

توضیحات ذکر شده در این سایت ژاپنی که در حال حاضر حذف شده، جزئیات بازی را نیز فاش کرد. بازیکنان اساساً هر هفته برای واجد شرایط بودن و شرکت در «چالش نهایی مسابقات خیابانی» در Grand Lake Shore City مسابقه می‌دهند.

علاوه بر تلاش برای به پایان رساندن مسابقه در زمان اندک و فرار از دست پلیس، بازیکنان گاراژ خود را با «ماشین‌های سفارشی تنظیم‌شده» پر خواهند کرد. همچنین می‌توانند یک آواتار را نیز سفارشی‌سازی کنند، چرا که اشاره شده «به سبک منحصر به فرد و مخصوص خود لباس بپوشید و خیابان‌ها را نورانی کنید».

همچنین به نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانند در «دورهمی‌ها» شرکت کنند و استایل خود را به نمایش بگذارند، اگرچه مشخص نیست که آنلاین است یا آفلاین. به این ترتیب، وسایل نقلیه شما نیز با «پوشش‌ها و برچسب‌های منحصر به فرد» طراحی می‌شوند.

Need for Speed

سبک بصری کاملاً جدید بازی، هنر خیابانی را با واقع‌بینانه‌ترین خودروهایی که تا به حال در Need for Speed ​​دیده شده، ترکیب می‌کند. بازیکنان ابزار جدیدی پر از جلوه‌های بصری و صوتی پر انرژی، از جمله Burst Nitrous، یک عنصر تقویت کننده جدید برای سرعت خیره‌کننده، خواهند داشت.

تایید شده که از آهنگ‌های A$AP Rocky در موسیقی متن استفاده شده و این خواننده درون بازی نیز حضور دارد. برودینسکی (Brodinsky)، تهیه‌کننده فرانسوی، موسیقی متن اوریجینال این عنوان را ساخته که بر اصطلاحات مختلف هیپ‌هاپ از سراسر جهان تکیه دارد و فرهنگ زیرزمینی را تجسم می‌کند.

Need for Speed ​​Unbound تنها به صورت فیزیکی برای پلی استیشن ۵ در ژاپن فهرست شده که به نظر می‌رسد گزارش‌هایی مبنی بر عدم وجود نسخه‌های نسل پیشین را تایید می‌کند. منتظر جزئیات بیشتر از رونمایی رسمی بازی در اواخر امروز باشید.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیماز نید فور اسپید تا مورتال کامبت
تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیم


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا