بازی

تریلر جدید سریال The Last of Us به وقایع پیش‌رو اشاره دارد

تریلر جدید سریال The Last of Us به وقایع پیش‌رو اشاره دارد

پس از مدت‌ها انتظار، نخستین قسمت از سریال The Last of Us دیروز پخش شد و درست مثل منتقدان، طرفداران نیز حسابی از آن استقبال کردند. قسمت اول سریال تا این لحظه نمره عالی ۹.۵ را در سایت IMDb کسب کرده است. پس از پخش قسمت افتتاحیه، HBO یک تریلر جدید از سریال منتشر کرده که به وقایع قسمت‌های آتی اشاره دارد.

پیش از آغاز پخش سریال، نمرات و نظراتی که منتقدان درباره آن منتشر کرده بودند «بسیار مثبت» بود. حال که طرفداران با چشم خودشان به تماشای آن نشسته‌اند، مشخص شد هایپ حول سریال بی‌دلیل نبود و واقعا با یکی از برترین اقتباس‌های تلویزیون از بازی‌های ویدیویی مواجه هستیم.

مطلب پیشنهادی:نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اندمنتظر تغییر اوضاع باشیم؟
نتفلیکس و رقبای صنعت استریم وارد مرحله تازه‌ای از نبرد شده‌اند

باتوجه به وفاداری شگفت‌انگیز سریال به داستان بازی، اکنون که ماجراجویی خطرناک الی و جول برای طی کردن آمریکا آغاز شده، باید طی هفته‌های پیش‌رو منتظر بازسازی صحنه‌های خاطره‌انگیز و فوق‌العاده بازی در سریال به صورت لایو اکشن باشیم. HBO نیز در همین راستا یک تریلر جدید با مخاطبان به اشتراک گذاشته که به وقایع قسمت‌های آینده اشاره دارد.

[هشدار اسپویل: اگر قسمت اول سریال را تماشا نکرده‌اید، دیدن تریلر توصیه نمی‌شود]

در نقد lastech از قسمت اول سریال The Last of Us می‌خوانیم «اولین اپیزود سریال چیزی بیش از ارائه یک چیدمان عالی برای شروع این مجموعه است. این قسمت اولین نشانه‌ها از رابطه فوق‌العاده جوئل و الی را به ما می‌دهد. این رابطه ستون فقرات بازی‌ها است و در اینجا برای سریال نیز تفاوتی ندارد. همه به الی علاقه مند هستند (به دلایلی که بعداً متوجه می‌شوید)، و جوئل باید او را در قلمرو خطرناکی که پر از زامبی‌ها و انسان‌های خطرناک است، همچون شبانی که گله گوسفند را همراهی و هدایت می‌کند، چوپانی کند.»

قسمت‌های بعدی The Last of Us به صورت هفتگی، روزهای دوشنبه پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


اساسینز کرید در دنیاهای موازی!

سریال The Last of Us
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا