بازی

داستان اولیه فیلم Black Panther: Wakanda Forever مشخص شد

داستان اولیه فیلم Black Panther: Wakanda Forever مشخص شد

فیلم بلک پنتر واکاندا تا ابد (Black Panther: Wakanda Forever) با دیگر آثار دنیای سینمایی مارول فرق دارد و دلیل آن را می‌توان مرگ چادویک بوزمن و نیاز استودیو به روایت داستانی متفاوت دانست.

رایان کوگلر (Ryan Coogler) اکنون با نیویورک تایمز مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که از همان ابتدا قصد ساخت دنباله متفاوتی با دیگر فیلم‌های MCU داشت. ایده اولیه همچنان این بود که شخصیت توسن (Toussaint)، پسر تچالا، با واکاندا تا ابد به طرفداران معرفی شود، اما نحوه کار فرق داشت.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید

فیلم Black Panther: Wakanda Forever همچنان قرار بود یک داستان پدر و پسر را از دید پدر روایت کند، دقیقا برعکس فیلم اول که داستان از دید پسر روایت می‌شد. در ایده اولیه تچالا با بازی چادویک بوزمن، ۵ سال اولیه زندگی پسرش را از دست داده بود و همسرش دوباره ازدواج کرده بود.

فیلم Black Panther

در داستان اولیه فیلم قرار بود که چاد یک تابستان را با پسر هشت ساله خودش سپری کند. با این وجود اتفاق ناگواری رخ می‌دهد و جهان به کمک بلک پنتر نیاز پیدا میکند و او اجازه می‌دهد پسرش همراهش باشد. با این وجود هر دو ورژن داستان سعی در روایت داستانی دارند که روی موضوع فقدان و از دست دادن تمرکز دارند.

اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever در سینماها همچنان ادامه دارد و توانسته نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا