بازی

نورمن ریدس به فیلم اسپین‌آف جان ویک پیوست

نورمن ریدس به فیلم اسپین‌آف جان ویک پیوست

همانطور که در جریان هستید فیلم اسپین‌آف جان ویک یا همان Ballerina اکنون در حال ساخت است و طبق جدیدترین گزارش‌ها، نورمن ریدس نیز به جمع بازیگران آن اضافه شده است. به این ترتیب ریدس در کنار بازیگرانی مانند آنا د آرماس (در نقش اصلی)، آنجلیکا هیوستون، ایان مک‌شین، لنس ردیک و کاتالینا ساندینو مورنو قرار می‌گیرد و به ایفای نقش می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

همچنین چندی پیش اعلام شد که کیانو ریوز علاوه بر John wick 4 قرار است در فیلم Ballerina نیز حضور کوتاهی داشته باشد و برای ایفای نقش جان ویک برمی‌گردد. در این اسپین‌آف آنا د آرماس نقش یک قاتل زن با ریشه‌های مشابه جان ویک را ایفا می‌کند که به دنبال انتقام است. ما این شخصیت را به طور خلاصه در فیلم در جان ویک ۳ دیدیم که نقش او را آنجلیکا هیوستون بازی کرده بود، اما هنوز به طور قطعی نمی‌دانیم که آیا همان شخصیت خواهد بود یا خیر.

لن وایزمن (سازنده فیلم‌های Underworld و Total Recall) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و شی هتن (نویسنده John Wick: Parabellum) نیز فیلمنامه آن را می‌نویسد. علاوه بر فیلم Ballerina، سریال پیش‌درآمد The Continental نیز در دست ساخت است که چندین دهه قبل از فیلم‌ها جریان دارد. نورمن ریدس که برای مدت طولانی نقش دریل دیکسون را در سریال محبوب مردگان متحرک ایفا می‌کرد، هفته پیش در مراسم The Game Awards حضوری غافلگیر‌کننده در تریلر بازی Death Stranding 2 داشت و حسابی طرفداران را خوشحال کرد.

نورمن ریدس

به این ترتیب به نظر می‌رسد این بازیگر این روزها حسابی مشغول کار است و طرفداران قرار است آثار بیشتری از او در زمینه‌های مختلف ببینند. چاد استاهلسکی، تهیه‌کننده Ballerina درباره این پروژه در گفت و گو با The Hollywood بیان کرد:

ما قرار نیست دوباره همان کارهای تکراری و اکشن را شبیه به فیلم‌های جان ویک انجام دهیم و تماشاگران قرار است صحنه‌های بسیار متفاوت‌تری را ببینند. ما این بار نیز قرار است با کمپانی 87eleven و بدلکاران آن‌ها برای صحنه‌های اکشن فیلم همکاری کنیم.

هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم Ballerina اعلام نشده اما گفته می‌شود فیلم جان ویک 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا