بازی

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ارائه بخشی از امکانات و قابلیت‌های موجود به افراد در قالب عضویت ویژه، یکی از راه های مرسوم کسب درآمد برای هر شبکه‌ای در فضای دیجیتال محسوب می‌شود. شبکهٔ پلی استیشن هم که به شرکت ژاپنی سونی تعلق دارد، از این قائله مستثنی نیست.

درواقع پلی استیشن پلاس همین بستر را در این شبکه فراهم می‌کند تا بازیکنان از امکانات بیشتر این بازی بهره‌مند شوند. اما با توجه به محدودیت‌های پرداخت دلاری در کشور، بهتر است که برای خرید گیفت کارت، از خدمات فروشگاه‌های عرضه‌کننده این محصول استفاده کنید.

بهترین کشور

اگر تاکنون دستگاه خود را به اینترنت متصل نکرده‌اید تا مشخصات آن را وارد کنید، ممکن است در رابطه با انتخاب کشور دچار تردید باشید. با توجه به  نکته‌ای که در قسمت قبل عنوان شد، دو فاکتور قیمت و در دسترس بودن اصلی‌ترین موارد در انتخاب کشور هستند.

پیش از اقدام به انتخاب کشور، وضعیت فروشگاه‌های خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس را بررسی کنید تا کشورهایی که کارت آن‌ها هم از نظر موجودی و هم از نظر قیمت وضعیت بهتری دارند را پیدا کنید به‌طور مثال، خرید گیفت کارت کشورهایی مانند هنگ‌کنگ و امارات هزینهٔ کمتری برای شما خواهد داشت، اما یافتن کارت‌های آن‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی ایران کار دشواری است، بنابراین برای بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژهٔ پلاس و هرگونه خرید از فروشگاه پلی استیشن، احتمالاً دچار مشکل خواهید شد.

قابلیت‌های پلی استیشن پلاس

همان‌طور که احتمالاً متوجه شده‌اید، هدف از خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس، دسترسی به امکانات ویژه‌ای است که در شرایط استفادهٔ رایگان، از آن‌ها بهره‌مند نیستید. در این بخش معرفی به این قابلیت‌ها می‌پردازیم: 

1. تجربه بازی‌ها به‌صورت آنلاین

اگر تصور می‌کنید که خرید بازی‌ها در محیط پلی استیشن، تمام امکانات بازی را در اختیار شما قرار می‌دهند، سخت در اشتباهید! درواقع قابلیت بازی چندنفره در محیط آنلاین را می‌توان اصلی‌ترین مزیت استفاده از پلی استیشن پلاس دانست.

امکان تجربهٔ چندنفرهٔ بازی‌ها به‌صورت آنلاین، چند سالی است که به یکی از معیارهای مهم در حوزهٔ بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌است. همین موضوع باعث شده‌است که بسیاری از بازی‌ها در کنار قسمت داستانی خود، فضایی را برای بازی آنلاین هم فراهم کنند. هرچند که در بسیاری از بهترین بازی‌های امروز، انجام آن‌ها خارج از محیط آنلاین سعادتی ندارد! به‌عنوان‌مثال، بازی Overwatch که در سال 2016 عنوان بهترین بازی سال را دریافت کرد، یک بازی آنلاین بدون بخش داستانی است.

2. بازی‌های رایگان ماهانه

امکان بازی آنلاین تنها قابلیتی نیست که با تهیهٔ گیفت کارت پلی استیشن پلاس و دسترسی به قابلیت پلاس در اکانت خود به آن دسترسی خواهید داشت. شرکت سونی در هر ماه دو بازی را رایگان می‌کند و تنها با دانلود آن‌ها پیش از پایان ماه میلادی، می‌توانید برای همیشه از آن‌ها استفاده کنید. با این روش، اگر حساب شما همیشه دارای پلاس باشد، می‌توانید سالیانه 24 بازی رایگان دریافت کنید.

منطقی است که این دو بازی احتمالاً پرفروش‌ترین بازی‌های چندماهٔ اخیر نیستند، اما قطعا در طول چند ماه، یک بازی رایگان عرضه خواهد شد که با حوزهٔ سلیقه‌ٔ شما هم‌خوانی داشته‌باشد. هرچند گفتنی است که سونی در بسیاری از اوقات، بازی‌های پرفروش سال‌های گذشته را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

نهایتاً هم باید توجه داشته‌باشید که تمامی این بازی های رایگان، در زمان‌هایی قابل استفاده هستند که پلی استیشن پلاس روی حساب شما فعال باشد.

3. تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه

شاید رایگان شدن عنوان‌های بزرگ و پرفروش بازار دور از ذهن باشد، اما اعمال تخفیف برای آن‌ها اصلا غیرمنتظره نیست. سونی هر هفته برای بازی های خود تخفیف‌های گوناگونی را درنظر می‌گیرد که تنها کاربران پلاس قادر به استفاده از آن‌ها هستند.

خرید بازی‌ها به‌صورت آنلاین، خیلی میان کاربران ایرانی مرسوم نیست، اما اگر تخفیف‌های بالای 50 درصد روی بازی‌ها اعمال شود، احتمالاً مقاومت دربرابر خرید آن‌ها ساده نخواهد بود.

مناسبت‌های مختلف سال مانند کریسمس، تابستان و هالووین، زمان‌های دیگری غیر از تخفیف‌های هفتگی هستند که امکان دسترسی ارزان‌تر به بازی‌ها را فراهم می‌کنند.

4. سایر امکانات

موارد بالا مهم‌ترین امکاناتی بودند که با اشتراک پلاس در اختیار شما قرار می‌گیرند اما لیست این امکانات باز هم ادامه دارد.

امکان دانلود خودکار و بروزرسانی بازی‌ها و کنسول در حالت رِست‌مُد، آپلود فایل‌های ذخیره بازی‌ها روی فضای ابری بسیاری دیگر از موارد مربوط به بازی‌ها، بخشی دیگر از این قابلیت‌ها به‌شمار می‌روند.

خرید یا کرایهٔ فیلم‌های سینمایی با تخفیف‌های ویژه یا استفاده از اشتراک برخی شبکه‌های موسیقی یا ویدیویی هم جزو خدمات خارج از گیمینگ عضویت در پلاس است، به همین دلیل گیفت کارت پلی استیشن پلاس نیازی انکارناپذیر برای کاربران پلی استیشن در ایران است. ادامهٔ نوشته را به معرفی این کارت‌ها اختصاص می‌دهیم.

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

اکنون که با ویژگی‌های عضویت پلاس آشنا شدیم و به اهمیت گیفت کارت پلی استیشن plus (گیفت PSN) پی بردیم، قصد داریم شرایط خرید این محصول را توضیح دهیم. درواقع با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس، کاربران به‌میزان اعتبار کارت خریداری‌شده خود می‌توانند از خدمات فروشگاه پلی استیشن بهره‌مند شوند.

پس از خرید این محصول، شما کدی دریافت می‌کنید که با وارد کردن آن، حساب خود را شارژ خواهید کرد. با توجه به این‌که تهیهٔ این کارت‌ها نیاز به تراکنش دلاری یا ارزی دارد و بسیاری از کاربران ایران از این نظر دارای محدودیت هستند، فروشگاه‌های معتبری این امر را محقق می‌کنند، بنابراین مراجعه به فروشگاه‌های معتبر خرید گیفت کارت، بهترین انتخاب برای کاربران خواهد بود.

با توجه به این‌که این گیفت کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند، انتخاب مناسبی برای هدیه به دوستان و عزیزان هستند. البته باید توجه داشته‌باشید که اعتبار این کارت‌ها قابل انتقال نیست، اما باقی‌ماندهٔ شارژ آن را می‌توان بدون محدودیت زمانی برای تهیهٔ پلی استیشن پلاس و سایر خدمات فروشگاه استفاده کرد.

گیفت کارت پلی استیشن 5

یکی از ویژگی‌های گیفت کارت پلی استیشن، قابلیت استفاده در تمامی نسخه‌های این کنسول است، بنابراین با خرید گیفت کارت، می‌توانید آن را در پلی استیشن‌های 3، 4 و 5 استفاده کرده و از خدمات فروشگاه آن‌ها بهره‌مند شوید. مراحل استفاده از گیفت کارت در Playstation 5 را در زیر بیان می‌کنیم:

  1. در کنسول خود وارد PlayStation Store شوید.
  2. از منوی سمت چپ Redeem Codes را انتخاب کنید.
  3. کد 12رقمی گیفت کارت خریداری‌شده را وارد کنید.
  4. گزینهٔ Redeem را انتخاب کنید.
  5. در این مرحله میزان اعتبار کد شما نمایش داده می‌شود.
  6. گزینهٔ Add Funds را به‌عنوان تایید نهایی انتخاب کنید.

کلام آخر

پلی استیشن نیز مانند بسیاری دیگر از شبکه‌های دیجیتال، بستری را برای کاربران خود فراهم می‌کند تا با پرداخت هزینهٔ مشخص، از خدمات آن بهره‌مند شوند. عضویت ویژه در این شبکه، پلی استیشن پلاس نام دارد. تجربهٔ بازی‌ها به‌صورت آنلاین، بازی‌های رایگان ماهانه، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه و…، مهم‌ترین امکاناتی هستند که با تهیهٔ این اشتراک ویژه، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس بهترین راه برای شارژ کردن حساب پلاس شماست. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که منطقه (کشور) کارت شما باید با مشخصات حساب شما هم‌خوانی داشته‌باشد، بنابراین اگر تاکنون دستگاه خود را به اینترنت متصل و مشخصات خود را ثبت نکرده‌اید، قیمت و قابلیت دسترسی در فروشگاه‌های ایران، اصلی‌ترین نکات در انتخاب کشور حساب شما هستند.

با توجه به محدودیت کاربران ایرانی در خرید گیفت کارت، فروشگاه‌های معتبری وجود دارند که کار خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس را برای کاربران آسان می‌کنند. گفتنی است که این کارت‌ها همزمان روی پلی استیشن 3، 4 و 5 قابل استفاده هستند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا