بازی

ویدئویی از بازی چندنفره Horizon لو رفت [تماشا کنید]

ویدئویی از بازی چندنفره Horizon لو رفت [تماشا کنید]

استودیو گوریلا گیمز روی یک بازی چند نفره از هورایزن (Horizon) کار می‌کند و اکنون یک ویدئو از ورژن اولیه و ابتدایی آن لو رفته است.

این ویدئو که در انجمن ردیت منتشر شده دارای استایل هنری متفاوتی با نسخه‌های اصلی بازی Horizon است. البته این لیکر اعلام کرده که ویدئو او مربوط به تابستان سال ۲۰۲۰ بوده و از یک ورژن آلفای قدیمی است. منابع سایت VGC نیز به این موضوع واکنش نشان داده‌ و اعتبار ویدئو را تایید کرده‌اند. 

مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]

استودیو گوریلا گیمز چند ماه پیش اعلام کرده بود که قصد دارد با ساخت یک بازی کوآپ جهان هورایزن را گسترش دهد. همچنین حضور شخصیت‌های جدید و استایل هنری متفاوت این پروژه نیز از قبل تایید شده بود. این ورژن از بازی چندان کیفیت بالایی ندارد و احتمالا اکنون اوضاع آن بسیار بهتر است. شما می‌توانید ویدئو منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

Horizon Call of the Mountain یکی از عناوین لانچ دستگاه واقعیت مجازی PS VR2 (که در بهمن ماه منتشر می‌شود) خواهد بود و اولین بسته الحاقی فوربیدن وست تحت عنوان Burning Shores در فروردین ماه ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد. این توسعه دهنده همچنین قصد دارد داستان الوی را هم با یک نسخه اصلی دیگر ادامه دهد. 

نسخه ریمستر Horizon Zero Dawn برای پلی استیشن ۵ نیز در حال توسعه است، در حالی که ادعا شده استودیوی NCSoft، سازنده Lineage و Guild Wars، با سونی قراردادی برای ساخت یک عنوان MMORPG از هورایزن بسته است. همچنین باید اشاره کنیم که نتفلیکس نیز روی یک اقتباس تلویزیونی از این فرانچایز کار می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remakeطلای جلاخورده
بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remake


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا