بازی

خرید پیچ و مهره

خرید پیچ و مهره

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مهره ها و پیچ و مهره ها از عناصر مهم ماشین ها هستند که برای اتصال دو قسمت مختلف به یکدیگر بدون ایجاد هیچ نوع آسیبی استفاده می شوند. آنها کوچکترین ابزارها هستند و مزایای زیادی دارند. اگر از این ابزارها استفاده نکنید، ساخت مکانیکی دشوار خواهد بود. آنها اندازه کوچکی دارند، اما قدرت نگه داشتن کل دستگاه را دارند. قبل از شروع هر نوع فعالیت مکانیکی، باید در مورد پیچ ​​ها و مهره ها، نوع مواد مورد استفاده در ساخت پیچ و مهره، نحوه استفاده موثر از آنها و موارد دیگر در مورد این بست ها بدانید.

مواد و مواد تکمیل شده برای پیچ و مهره، مهره و واشر

فولاد یک ماده رایج برای پیچ و مهره است، اما اگر در معرض رطوبت یا چوب تحت فشار قرار گیرند، که هر دوی آنها ممکن است باعث خوردگی بست های فولادی شوند، بست های فولادی معمولی باید با یک پوشش مقاوم در برابر خوردگی پوشش داده شوند. چندین تکمیل محبوب وجود دارد که خودتان انجام دهید:

پیچ و مهره های روکش روی در برابر خوردگی مقاوم هستند اما باید فقط در داخل خانه استفاده شوند. روکش اغلب نازک است، هوای بیرون را تحمل نمی کند، و برای استفاده با چوب تحت فشار مناسب نیست. روی زرد یا دی کرومات زرد پوششی را تشکیل می دهد که از روکش روی در برابر خوردگی محافظت می کند، اما برای استفاده در فضای باز یا زمانی که با چوب تحت فشار استفاده می شود مناسب نیست.

مهره و پیچ و مهره از چه چیزی ساخته شده است؟

پیچ و مهره را می توان با استفاده از انواع مختلفی از مواد ساخت. اساساً این کاملاً به تولید کنندگان بست بستگی دارد که از چه نوع ماده ای می خواهند برای تولید بست ها استفاده کنند. اگر در مورد مواد متداول برای ساخت بست ها صحبت کنیم، نام مواد عبارتند از: فولاد، فولاد آلیاژی، برنز سیلیکون، برنج، آلومینیوم، کروم و تیتانیوم.

انداره و سایزپیچ و مهره و واشر

اندازه های پیچ، مهره و واشر بر حسب میلی متر متریک (میلی متر) یا استاندارد (SAE) اینچ (اینچ) ارائه می شود. قطر پیچ معمولاً قطر بیرونی رزوه ها است. قطر بیرونی پیچ و مهره را با قطر داخلی مهره و واشر مقایسه کنید. در مهره‌ها و پیچ‌های SAE، قطرهای 1/4 اینچ یا کمتر با یک # و یک عدد کامل نشان داده می‌شود (پیچ با قطر اولیه 3/16 اینچ یک پیچ #10 است). هر چه عدد کمتر باشد، ابعاد کوچکتر است.

طول نشان دهنده فاصله بین انتهای پیچ و قسمت زیرین سر پیچ است که معمولاً به عنوان سطح یاتاقان شناخته می شود.

انواع دنده برای پیچ، مهره و واشر

مهره ها و پیچ ها به صورت درشت یا ریز رزوه می شوند.

مهره ها و پیچ و مهره های رزوه درشت فضای بیشتری بین رزوه ها دارند، بنابراین رزوه یک مهره را با رزوه پیچ مطابقت دهید. آنها با گام نخ بالاتر متمایز خواهند شد. پیچ‌ها و مهره‌های رزوه‌ای درشت ممکن است سریع‌تر بسته شوند، زیرا احتمال گیرکردن یا رزوه شدن آن‌ها کمتر است.

مهره ها و پیچ و مهره های با رزوه ریز با رزوه های کوچکتر دارای شکاف رزوه کمتری هستند که در نتیجه چسبندگی محکم و محکمی ایجاد می کند. مهره پیچ با رزوه ریز کمتر در اثر لرزش از جای خود جدا می شود، اما نصب یا برداشتن مهره زمان بیشتری می برد.

انواع پیچ و مهره

امروزه در دنیای صنعت پیچ و مهره های گوناگونی وجود دارد و هر کدام کاربرد خاصی دارد در ادامه ی مقاله با انواع پیچ و مهره و کاربرد های آن آشنا میشویم. برای خرید اینترنتی پیچ و مهره به وب سایت صنایع پیچ و مهره پایا مراجعه کنید.

پیچ و مهره با سر شش گوش

سر شش ضلعی پیچ شش گوش به عنوان سطحی برای گرفتن یا پیچاندن پیچ با آچار، سوکت و جغجغه یا مته/درایور عمل می کند. برخی از پیچ‌های شش گوش دارای رزوه‌هایی هستند که تمام طول ساقه را گسترش می‌دهند و اغلب در سوراخ‌های رزوه‌دار استفاده می‌شوند. آنها قدرت چسبندگی بالایی دارند زیرا کشش را در کل پیچ توزیع می کنند. بخش ضخیم‌تر و بدون رزوه یک پیچ نیمه رزوه‌شده، استحکام فرآیند بست را فراهم می‌کند. پیچ های شش گوش با رزوه جزئی نیز برای عملیاتی که به نیروی بیشتری برای نگه داشتن قطعات کار در کنار هم نیاز دارند مفید هستند. پیچ های سر شش گوش معمولاً در کاربردهای ساختمانی و خودرو استفاده می شود.

یوبولت

U-بولت ها دارای دو ساقه رزوه ای با ظاهر گرد یا صاف هستند. U-پیچ و مهره های گرد برای محکم کردن لوله یا مجرا به یک سطح استفاده می شود، در حالی که از U-پیچ های مربعی برای چسباندن چیزها به یک سطح، مانند یک ستون مربعی استفاده می شود. U-bolt در موقعیتی قرار می گیرد که توسط دو مهره و یک صفحه فلزی محکم شده است.

انواع مهره ها

مهره ها با انواع مختلف پیچ و مهره برای محکم کردن بست ها کار می کنند. اگرچه ممکن است برخی از مهره ها با دست سفت شوند، اما اکثر آنها برای راندن با آچار یا درایور سوکت طراحی شده اند. در اینجا تعدادی از پرکاربردترین مهره های سخت افزاری پیچ را مشاهده می کنید.

مهره شش گوش

مهره های شش گوش دارای سطح حرکتی شش طرفه هستند. آنها یک نوع مهره معمولی هستند که برای اتصال اجزای چوبی و فلزی با پیچ و مهره هایی با همان اندازه و نوع نخ استفاده می شود.

مهره مربعی شکل

چون مهره های مربعی دارای چهار سطح رانندگی نسبتاً بزرگ هستند، به راحتی گرفته می شوند و می چرخند. شکل مهره اجازه می دهد تا سطح بزرگتری برای تماس با قطعه بست، مقاومت بهتری در برابر شل شدن و سفت شدن ایجاد کند. برای جلوگیری از خراشیدگی لبه های مهره روی قطعه کار از واشرهای تخت با مهره های مربعی استفاده کنید.

هنگامی که فرآیند و سیستم LNG خود را ساختید و با موفقیت ساختید، مرحله دیگر استفاده از آنهاست. یکی از رایج ترین کاربردهای فرآیند و سیستم. LNG در نیروگاه تولید همزمان برق است

مهره قفلی

مهره های قفلی نایلونی دارای سر شش ضلعی با حلقه نایلونی یکپارچه هستند. هنگامی که یک مهره قفل را روی یک پیچ محکم می‌کنید، رزوه پیچ حلقه را جابجا می‌کند یا تغییر شکل می‌دهد و باعث اصطکاک می‌شود و از شل شدن آن در اثر لغزش یا لرزش جلوگیری می‌کند. مهره قلعه نوعی مهره قفل کننده است که با قرار دادن یک پین یا گیره در سوراخی در پیچ کار می کند. هنگامی که بریدگی های حک شده در مهره روی پین قرار می گیرند، چرخش محدود می شود.

خرید آنلاین پیچ و مهره

صنایع پیچ و مهره پایا تولید کننده و تامین کننده پیچ و مهره در متریال ها و سایز های گوناگون میباشد. جهت سفارش و خرید آنلاین پیچ و مهره به وب سایت صنایع پیچ و مهره پایا مراجعه کرده و با شماره های تماس ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس : 09354920493

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا