بازی

مبارزان جدید Street Fighter 6 معرفی شدند [تماشا کنید]

مبارزان جدید Street Fighter 6 معرفی شدند [تماشا کنید]

کپکام دو شخصیت جدید را به فهرست مبارزان Street Fighter 6 اضافه کرد. تریلری که در رویداد EVO 2022 روی صحنه نمایش داده شد و بعداً در توییتر منتشر شد، شخصیت‌های Kimberly و Juri را نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

Juri اولین بار در Super Street Fighter IV ظاهر شد و به عنوان یک هیجان‌جوی سادیستی توصیف می‌شود. Kimberly، نینجای پرانرژی هم یک شخصیت کاملاً جدید در Street Fighter 6 است. در ادامه می‌‌توانید هر دو شخصیت را در تریلر جدید تماشا کنید.

به نظر می‌رسد مجموعه حرکت‌های شخصیت Kimberly روی ضربات سریع و ضربات هوایی تمرکز دارد، با تعدادی از ضربات ویرانگر برگردان که در تریلر نشان داده شد. Juri با موتورسیکلت وارد صحنه مبارزه می‌شود و انبوهی از لگدهای گردبادمانند را بر سر حریف وارد می‌کند.

پس از یک تیزر تریلر در اوایل سال جاری، Street Fighter 6 به طور رسمی در اواسط خرداد ماه رونمایی شد. تریلر اولیه حضور تعدادی از شخصیت‌های بازی از جمله Ryu، Luke و Chun li را تایید کرد.

طرفداران و منتقدان از تریلرها و پیشنمایش‌های استریت فایتر ۶ راضی هستند و کپکام ویژگی‌های کراس‌پلی و نت کد رول‌بک را هم تایید کرده است. نت کد بازگشتی با پیش‌بینی ورودی‌های شما، تاخیر را در بخش چندنفره از بین می‌برد. با این وجود خیلی از بازیکنان برای مد جهان باز World Tour در استریت فایتر ۶ هیجان زده هستند.

Street Fighter 6

در این مد بازیکنان شخصیت خودشان را می‌سازند و می‌توانند به مناطق مختلفی در جهان Street Fighter از جمله متروسیتی سفر کنند. تاکایوکی ناکایاما (Takayuki Nakayama)، کارگردان بازی، به تازگی با IGN Japan مصاحبه‌ای داشته و این مد جهان باز را با بازی Shenmue تشبیه کرده است.

این بازی قرار است دو مد متفاوت داشته باشد که تجربه کاملا متفاوتی برای بازیکنان فراهم می‌کنند. جدا از مد جهان باز، حالت دیگر روی مبارزات یک در مقابل یک تمرکز دارد.

بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی به بازار عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانید


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا