بازی

تیزر جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania مقابله انت من و کانگ را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

تیزر جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania مقابله انت من و کانگ را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

استودیوی مارول تیزر جدیدی از فیلم موردانتظار Ant-Man and the Wasp: Quantumania را به اشتراک گذاشت که یک رویارویی حماسی بین قهرمانان این عنوان و کانگ فاتح را به نمایش می‌گذارد.

حال که فاز چهارم دنیای سینمایی مارول به پایان راه خود رسیده است، طرفداران بی‌صبرانه منتظر آغاز فصل جدید هستند. فاز پنجم MCU با فیلم جدید انت من آغاز می‌شود و همان‌طور که در تریلرهای منتشر شده از این عنوان می‌توان مشاهده کرد ویلن جدید مارول کسی نیست جز کانگ فاتح؛ شروری که برای اولین بار در سریال لوکی شاهد حضورش بودیم.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن هالکچگونه یک غول سبز در بدن بروس بنر مخفی شده و چه ویژگی‌هایی دارد؟
۵ ویژگی خاص بدن هالک

البته با توجه به تیزر جدید Ant-Man and the Wasp: Quantumania و همچنین تریلر‌های از پیش منتشر شده به‌نظر می‌رسد این عنوان جهش بزرگ‌تری را نسبت به دو قسمت قبلی این مجموعه تجربه کرده باشد. از طرفی نیز پیتون رید؛ کارگردان فیلم انت من ۳ وعده‌ داده که این دنباله در ابعاد بزرگ‌تری ظاهر می‌شود.

مردم اینجوری حس می‌کردن که، اوه اینا (فیلم‌های MCU به جز سری اونجرز) فیلمای کوچیک باحال و کم‌اهمیتی‌ان که بعد از یه فیلم اونجرز غول‌پیکر منتشر می‌شن. واسه‌ی فیلم سوم (انت من) به خودم گفتم دیگه نمی‌خوام اینجوری باشه. من می‌خوام (انت من ۳ مثل) یه فیلم اونجرز بزرگ باشه.

پیتون رید؛ کارگردان فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

با این تفاسیر کانگ فاتح می‌تواند تهدید مهم بعدی دنیای سینمایی مارول بعد از تانوس باشد. همچنین جالب است بدانید با توجه به نام‌گذاری فیلم بعدی اورنجرز یعنی Avengers: The Kang Dynasty، انتظار می‌رود کانگ فاتح نقش بسیار مهمی را در فاز جدید مارول ایفا کند و مرد مورچه‌ای و رفقایش به احتمال زیاد نتوانند او را شکست دهند.

فیلم سینمایی Ant-Man and the Wasp: Quantumania در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ثوریک ازگاردی با ویژگی‌هایی خاص‌تر از هم‌نوعان خود
۵ ویژگی خاص بدن ثور


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا