رمز ارز

حمله دوباره هکرها به کاربران متامسک؛ مراقب باشید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کاربران ارزهای دیجیتال به دلیل حجم انبوه وجوهی که در پلتفرم‌های دیفای قفل شده است، اهداف جذابی برای هکرها هستند. طبق گزارش‌ها، در سال ۲۰۲۲، هکرها بیش از ۳ میلیارد دلار ارز دیجیتال را از طریق روش‌های مختلف، از جمله حملات فیشینگ به سرقت بردند.
در دنیای ارزهای دیجیتال، حمله فیشینگ زمانی اتفاق می‌افتد که مهاجمان با فریب کاربران ناآگاه، به عبارت بازیابی کیف پول آنها و در نتیجه، دارایی‌های رمزارزی‌شان دسترسی پیدا می‌کنند.
از روز یکشنبه، برخی از کاربران متامسک (MetaMask) در ظاهر ایمیل‌هایی را از سوی تیم توسعه‌دهنده این کیف پول دریافت کرده‌اند که برای تکمیل فرآیند شناخت مششتری (KYC)، آنها را به یک وبسایت فیشینگ هدایت کرده و از آنها می‌خواهد که عبارت بازیابی‌شان را وارد کنند. در این حملات، هکرها برای ارسال ایمیل‌های ناخواسته و مخرب، شرکت Namecheap، ارائه‌دهنده خدمات ثبت دامنه و میزبانی وب را هدف قرار داده‌اند.
تیم متامسک هشدار داده است که آنها اطلاعات KYC را از کاربران خود جمع‌آوری نکرده و هرگز ایمیلی را برای درخواست آن ارسال نمی‌کنند. همچنین، به دلیل حملات متعدد فیشینگ در گذشته، متامسک اخیراً یک ویژگی اختیاری هشدار تشخیص فیشینگ را اضافه کرده است. با استفاده از این ویژگی، کاربران هنگام اتصال کیف پول خود به یک وبسایت فیشینگ، هشدار دریافت می‌کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

بی این کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا