بازی

جیمز کامرون به طور علمی ثابت کرد که چرا جک نمی‌توانست در پایان تایتانیک زنده بماند!

جیمز کامرون به طور علمی ثابت کرد که چرا جک نمی‌توانست در پایان تایتانیک زنده بماند!

یکی از بزرگترین بحث و گفتگوهای سینمایی مربوط به پایان فیلم تایتانیک (Titanic) ساخته جیمز کامرون است، صحنه‌ای که سر صحت و منطق پیاده سازی آن صحبت‌های زیادی شده است.

از این رو، جیمز کامرون (James Cameron) کارگردان مطرح سینما که از این بحث و جدل‌ها به سطح آمده، بالاخره پس از گذشت این همه سال به سوال طرفداران به طور رسمی پاسخ داده است.

مطلب پیشنهادی:۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودندوقتی یک جای کار لنگ می‌زند!
۵ انیمیشن علمی‌تخیلی که لایق توجه بیشتری بودند

طبق ادعای کامرون، تیم تولید فیلم با استفاده از کمک دانش قضایی، پزشکی و زیست شناسی؛ صحنه مربوطه را به نحوی مورد تایید قرار دادند که نسخه نهایی آن را در این فیلم مشاهده کردیم.

برای آن عده از افرادی که این فیلم را ندیدند یا صحنه را به خاطر نمی‌آورند، باید بگوییم که در لحظات پایانی داستان، جک قهرمان فیلم (لئوناردو دیکاپریو) درکنار رز (کیت وینسلت) پس از غرق شدن کشتی Titanic در آب‌های اقیانوس آتلانتیک گرفتار شده و کیت موفق می‌شود روی در یک کمد چوبی شناور شود. برخی معتقد هستند که با توجه به زاویه قرار گیری رز، جک هم می‌توانست درکنار او زنده بماند.

تایتانیک (Titanic)

براساس ادعای کامرون، آن‌ها از دو بدلکار که وزن و هیکلی مشابه بازیگران اصلی داشتند استفاده کردند تا این صحنه را آزمایش کنند و با کمک گرفتن از نظرات متخصصین حوزه‌های مربوطه، در نهایت متوجه شدند که امکان نداشت در این صحنه هر دو شخصیت کنار یکدیگر زنده بمانند و فقط یکی از آن‌ها می‌توانست جان سالم به در ببرد. کامرون معتقد است مرگ جک یک اتفاق ضروری برای نمایش عشق این دو شخصیت بود.

از این رو، او امیدوار است که پس از گذشت ۲۵ سال دیگر نیازی به پاسخ دادن به این سوال که چرا هر دو شخصیت درپایان فیلم زنده نماندند، نداشته باشد. گفتنی است که ریمستر 4K فیلم تایتانیک در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۳ (۲۵ بهمن ۱۴۰۱) در سینماها اکران می‌شود. در اخبار مرتبط به جیمز کامرون، از فروش افتتاحیه ۱۸۰ میلیون دلاری Avatar: The Way of Water در سطح جهانی مطلع شدیم.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا