بازی

استودیو Double Fine به موفقیت بازی Psychonauts 2 امیدوار نبود

استودیو Double Fine به موفقیت بازی Psychonauts 2 امیدوار نبود

سایکوناتس ۲ (Psychonauts 2) برای استودیو Double Fine یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود، اما تیم شیفر (Tim Schafer) اعلام کرده که به موفقیت این بازی امید نداشتند. 

تیم شیفر که سابقه ساخت عناوینی مثل The Secret of Monkey Island، گریم فاندانگو، Massive Chalice و Full Throttle را در کارنامه خود دارد، در مصاحبه با NME به صحبت درباره روند توسعه سایکوناتس ۲ پرداخت. ساخت بازی Psychonauts 2 خیل طول کشید و در این میان استودیو با مشکلات زیادی روبه‌رو شده بود.

استودیو Double Fine در میانه راه ناشر خود را از دست داد و بازی چندان خوب به نظر نمی‌رسید. در ابتدا درک این پروژه برای اعضای استودیو کار سختی بود، اما کم کم این مشکل برای همه هضم شد. این احتمال نیز وجود داشت که همه چیز خراب و استودیو ورشکست شود، اما قرارداد بین مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد اوضاع را کمی پایدار کرد. 

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

بازی Psychonauts 2

شیفر همچنین در ادامه مصاحبه به تفاوت نسخه اول و دوم سایکوناتس اشاره کرد و توضیحات بیشتری درباره دید کلی استودیو ارائه داد.

برخی از کارهای بازی را در بازی دوم عمدا انجام ندادیم، چون بزرگ‌تر و مسن‌تر شده بودیم و نسبت به بسیاری از مسائل که خود را در بازی نشان می‌دهند، حساسیت بیشتری داریم. این موضوع واقعا مهم بود، چون یک بازی کمدی است و بازیکنان می‌دانستند ما مردم را مسخره نمی‌کنیم، بلکه با طنز و محبت به روان انسان نگاه می‌کنیم.

Psychonauts 2 به پرفروش‌ترین بازی دابل فاین تبدیل شده و هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:مقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌هابهترین سیستم عامل برای گیمرها کدام است؟
مقایسه عملکرد ویندوز ۱۰ با ویندوز ۱۱ در بازی‌ها


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا