بازی

جیسون موموآ و جان سینا در فیلم اکشن Killer Vacation همبازی می‌شوند

جیسون موموآ و جان سینا در فیلم اکشن Killer Vacation همبازی می‌شوند

درحالی که وین دیزل و دوئین جانسون با یکدیگر به اختلاف خورده و رابطه میان آن‌ها شکرآب است، جیسون موموآ و جان سینا ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر دارند و اخبار جدید نشان می‌دهد که این دو قرار است در فیلم اکشن Killer Vacation با یکدیگر همبازی شوند. طبق گزارش ورایتی، موموآ و سینا سر صحنه فیلم Fast 9 و Fast X با یکدیگر ملاقات کردند و اکنون قرار است در این پروژه زمان بیشتری را کنار هم سپری کنند.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

جزییاتی مانند داستان فیلم یا دیگر بازیگران در دسترس نیست، اما منابع خبری این پروژه را با فیلم‌های اکشن پرفروشی مانند True Lies مقایسه کردند. فیلمنامه این کار نیز توسط مارک و برایان گان، به ترتیب پسرعمو و برادر جیمز گان نوشته شده و پیتر سفرن و جان ریکارد نیز قرار است تهیه‌کنندگی Killer Vacation را برعهده داشته باشند. طبق گزارش‌ها، تصمیم ساخت این فیلم مدت‌ها پیش از آنکه جیمز گان و پیتر سفرن به عنوان مدیرعاملان دی‌سی در برادران انتخاب شوند، گرفته شده بود.

جان سینا و جیسون موموآ

جیسون موموآ و جان سینا قبلا این فرصت را نداشته‌اند تا با یکدیگر همبازی شوند، اما اکنون هر دوی آن‌ها در نسخه فعلی برادران وارنر از بازیگران فعال هستند. موموآ در چند فیلم به عنوان آکوامن ظاهر شد و جان سینا نیز در ابتدا در فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان و سپس در سریال ۱۰ قسمتی Peacemaker نقش اصلی را بازی کرد.

لازم به ذکر است که ساخت فصل دوم سریال Peacemaker در شبکه HBO Max با حضور جان سینا تایید شده، اما اکنون با حضور دیوید زاسلاو و ادغام وارنر و دیسکاوری احتمال لغو آن وجود دارد! حضور بعدی جیسون موموآ نیز در فیلم Aquaman 2 خواهد بود که برای اکران در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲ دی ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Fast & Furious 10 هم قرار است در ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا