رمز ارز

جواب ایلان ماسک به سرمایه‌گذاران دوج کوین: فقط توییت زدم!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرعامل تسلا و توییتر، ایلان ماسک، از یک قاضی آمریکایی خواسته است که شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران دوج کوین علیه او را رد کند. این افراد مدعی هستند که ایلان ماسک از یک طرح هرمی برای تبلیغ ارز دیجیتال دوج‌کوین استفاده کرده است.
به گزارش رمزارز نیوز، وکیل ماسک گفت:

هیچ اتفاق غیرقانونی در مورد توئیت کردن کلمات یا تصاویر خنده‌دار در مورد یک ارز دیجیتال قانونی که ارزش بازار آن نزدیک به 10 میلیارد دلار است، وجود ندارد.

طبق گزارش‌ها، در شکایت سرمایه‌گذاران دوج کوین از ماسک و همکارانش که در دادگاه ایالات متحده ارائه شده، ادعا شده که ماسک و شرکت‌هایش، تسلا و اسپیس‌ایکس، به طور دروغین و فریبکارانه ادعا کرده‌اند که دوج کوین یک سرمایه‌گذاری معتبر است، در حالی که به هیچ وجه ارزشی ندارد.
تیم حقوقی ماسک در این باره معتقد است شکایتی که سرمایه‌گذاران دوج کوین علیه او مطرح کرده‌اند، با توجه به محتوای توییت‌های او، یک اثر خیالی و فانتزی بی‌ارتباط است و این توییت‌ها نه تنها ضرری برای این سرمایه‌گذاران نداشته‌اند، بلکه تنها شامل مطالب بی‌ضرر و بی‌معنی بوده‌اند. آن‌ها استدلال کرده‌اند که سرمایه‌گذاران نتوانستند توضیح دهند که ماسک چگونه قصد کلاهبرداری از کسی را داشته یا چه خطراتی را از آن‌ها پنهان کرده است.
تیم حقوقی ماسک همچنین ادعای سرمایه‌گذاران دوج کوین را که معتقد بودند این ارز شرایط لازم برای قرار دادن آن در دسته‌بندی اوراق بهادار را داراست، تکذیب کرد. این در حالی است که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، گری جنسلر، در چند مصاحبه گفته است که تمام ارزهای دیجیتال، به جز بیت کوین، اوراق بهادار هستند. البته بسیاری از افراد معتقدند که نظر شخص او، قانون نیست.
در مقابل، ایوان اسپنسر، وکیل مدافع سرمایه‌گذاران دوج کوین، در ایمیلی اظهار داشت:

ما بیش از هر زمان دیگری مطمئن هستیم که پرونده ما موفق خواهد بود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

بیت کوین دات کام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا