رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین (هفته دوم فروردین)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با نگاهی به نمودار روزانه دوج کوین، می‌توان مشاهده کرد که قیمت این رمزارز در پنج ماه گذشته، بین دو خط روند در نوسان بوده است. این خط روند نزولی شکل‌گیری یک الگوی کنج نزولی را نشان می‌دهد.
طبق نمودار‌ قیمتی رمزارز نیوز، در 2 آوریل، قیمت دوج کوین از خط روند مقاومت الگوی کنج نزولی کاهش یافت. در زمان نگارش این خبر، این میم کوین در 0.774 دلار معامله می‌شود، اما بازگشت نزولی از خط روند نزولی احتمالاً باعث ایجاد چرخه نزولی جدید در الگو خواهد شد.
تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت دوج کوین (هفته دوم فروردین)در صورت بریک داون احتمالی و بسته شدن کندل روزانه زیر سطح حمایتی 0.08 دلار، فروشندگان تأییدیه‌ای برای اصلاح قابل‌توجه قیمت دریافت خواهند کرد. این افت احتمالی می‌تواند قیمت دوج را به سمت خط حمایتی پایین بیاورد و کاهش 22 درصدی را ثبت کند.
با این حال، در تئوری، الگوی کنج نزولی، یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی معروف است و کاهش اسپرد (گسستگی) قیمت به دلیل همگرا شدن خطوط روند، نشان‌دهنده تضعیف حرکت نزولی است.
بنابراین، انتظار می‌رود که قیمت دوج کوین در نهایت به عنوان یک نشانه اولیه از معکوس شدن روند، از خط روند بالایی عبور کند.
در حالی که شیب روزانه شاخص قدرت نسبی (RSI) در آستانه رسیدن به زیر خط میانی است، نمودارهای مسطح میانگین‌های متحرک نمایی (20، 50، 100 و 200) هم منعکس‌کننده یک روند جانبی نزولی برای قیمت DOGE هستند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا