بازی

جزییات بیشتری از بازگشت دیزی ریدلی در فیلم جدید جنگ ستارگان منتشر شد

جزییات بیشتری از بازگشت دیزی ریدلی در فیلم جدید جنگ ستارگان منتشر شد

چندی پیش در مراسمی که دیزنی به مناسبت سالگرد جنگ ستارگان (Star Wars) برگزار کرده بود، خبر بازگشت دیزی ریدلی، ستاره اصلی سه‌گانه قبلی جنگ ستارگان و بازیگر نقش (Rey) اعلام شد. اکنون کاتلین کندی، رییس لوکاس فیلم در صحبت‌هایش جزییات بیشتری از بازگشت این بازیگر و فیلم جدید دنیای استار وارز در اختیار طرفداران قرار داده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنیدفرصتی برای آشنایی با بهترین‌های این ژانر
بهترین فیلم‌های زامبی آسیایی که باید تماشا کنید

این فیلم جدید که هنوز عنوان آن مشخص نشده قرار است توسط شرمین عبید چینوی (برنده جایزه اسکار و امی) کارگردانی شود. در این فیلم ۱۵ سال از آخرین اتفاقات »Rise of «Skywalker گذشته و شخصیت دیزی ریدلی (Rey) به عنوان یک استاد جدای، تلاش دارد این مکتب را بازسازی کند. کاتلین کندی در گفت و گو با IGN درباره ارتباط این فیلم با حماسه Skywalker توضیح داد:

خب ما ۱۵ سال از از آخرین اتفاقات «خیزش اسکای‌واکر» فاصله داریم و بنابراین در دوران پس از جنگ هستیم و جدای‌ها در آشفتگی به سر می‌برند. در چه وضعیتی هستند؟ اوضاع کهکشان چگونه است؟ شخصیت (Rey) او تلاش می کند تا نظم جدای را بر اساس کتاب‌ها و بر اساس آنچه که به لوک وعده داده بود بازسازی کند. نمی‌دانم که قرار است زمان زیادی صرف فلش‌‌بک‌ها یا Force ghosts‌ها یا چیزهایی از این دست شود یا خیر، اما

جنگ ستارگان

کندی در پاسخ به این سوال که آیا لوک نیز در داستان نقشی دارد یا خیر بیان کرد: «نمی‌دانم که قرار است زمان زیادی صرف فلش‌‌بک‌ها یا Force ghosts‌ها یا چیزهایی از این دست شود یا خیر.»

در مراسم سالگرد استاروارز شاهد معرفی‌های دیگری نیز بودیم. علاوه بر فیلم دیزی ریدلی به کارگردانی شرمین عبید چینوی دو فیلم سینمایی و لایو اکشن جدید در دست ساخت است که جیمز منگولد، دیو فیلونی کارگردان هریک از آن ها خواهند بود. فیلمی که جیمز منگولد کارگردانی خواهد کرد مخاطبان را به «دوران ظهور جدای‌ها می‌برد».

فیلم دیو فیلونی نیز روی «New Republic» متمرکز خواهد بود. فیلونی یکی از بزرگترین‌ چهره‌های فرانچایز استار وارز است، چراکه نقش مهمی در ساخت Star Wars: Rebels، Star Wars: The Clone Wars، سریال مندلورین و The Book of Boba داشته است.

همچنین سریال The Acolyte که در اواخر دوران High Republic اتفاق می‌افتد و سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس پخش می‌شود. . لزلی هدلند، شورارنر این سریال، گفت که سریال بیشتر به عمق دنیای جنگ ستارگان می‌پردازد و دیدگاهی جدید از چشم شخصیت‌های منفی این جهان به مخاطبان ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

نام بازی سبک بقا بلیزارد احتمالا فاش شد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا