رمز ارز

بیت‌کوین‌های طلبکاران برگردانده می‌شوند! خطر سقوط در کمین پادشاه رمزارزها؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز، آخرین مهلت برای وارد کردن اطلاعات مورد نیاز برای بازپرداخت بدهی صرافی Mt.Gox سرانجام به پایان رسید و بدین ترتیب، پنجره بازپرداخت به طلبکاران آن باز شد. این صرافی رمزارزی مستقر در توکیو تقریباً یک دهه پیش و در فوریه سال ۲۰۱۴ اعلام ورشکستگی کرده بود.
در طول شش ماه گذشته، بیش از ۱۰ هزار طلبکار از سراسر جهان ملزم شده‌ بودند تا اطلاعاتی مانند نوع بازپرداخت وجوه (ارز دیجیتال یا ارز فیات)، صرافی موردنظر، آدرس و حساب بانکی خود را ارائه دهند. با توجه به اینکه مهلت ارائه این اطلاعات در ۶ آوریل به پایان رسیده، طبق گفته سرپرست Mt.Gox، بازپرداخت‌ها تا ۳۱ اکتبر انجام خواهند شد.
سرپرست این صرافی اعلام کرده که با تعدادی از موسسات مالی، از جمله صرافی‌ها و متولیان دارایی‌های دیجیتال، هماهنگ خواهد کرد تا برای بازپرداخت‌ها آماده شود. با این حال، به دلیل پیچیدگی و دخالت نهادهای متعدد در فرآیند کلی، انتظار می‌رود که شروع بازپرداخت‌ها مدتی طول بکشد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

علی‌رغم اینکه صرافی Mt.Gox در سال ۲۰۱۴، ۸۵۰ هزار بیت کوین را از دست داده بود، این شرکت توانست حدود ۱۴۲ هزار بیت کوین، ۱۴۳ هزار بیت کوین کش (BCH) و ۶۹ میلیارد ین ژاپن (۵۱۰ میلیون دلار) را بازیابی کند که حدود ۲۰ درصد از کل وجوه دزدیده‌شده را تشکیل می‌دهند.
همان‌طور که گفته شد، پرداخت این بدهی‌ها قرار است به صورت ترکیبی از ارزهای فیات و دیجیتال، به ویژه بیت کوین و بیت کوین کش، انجام شود. بر این اساس، بسیاری بر این باورند که فشار زیادی روی بیت کوین نخواهد بود. با این وجود، فرآیند بازپرداخت ممکن است منجر به افزایش جزئی در عرضه بیت‌ کوین در بازار شود که می‌تواند به طور ناخواسته بر قیمت این رمزارز تأثیر بگذارد. بنابراین، اگرچه پیش‌بینی نوسانات قیمتی برای بیت کوین منطقی است، اما احتمال وقوع یک فاجعه بسیار کم است.

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا