بازی

تصویر جدیدی از سریال اسپین آف مردگان متحرک: ریک و میشون منتشر شد

تصویر جدیدی از سریال اسپین آف مردگان متحرک: ریک و میشون منتشر شد

پس از انتشار اخباری مبنی بر شروع فیلمبرداری سریال ریک و میشون از دنیای مردگان متحرک، حال دانای گوریرا بازیگر شخصیت میشون در این عنوان طی پستی در صفحه‌ی اینستاگرامش از چهره‌ی خونین و خندان ریک (اندرو لینکن) در این سریال پرده برداشت.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیماز شدو آو د کلوسوس تا واکینگ دد
تیم lastech: بازی‌هایی که از حافظه پاکشون می‌کنیم تا دوباره تجربه‌شون کنیم

تصویر جدیدی از سریال اسپین آف مردگان متحرک: ریک و میشون منتشر شد - lastech

گوریرا در کپشن (بخش توضیحات) این پست نوشت: «آیا این مرد را دیده‌اید؟». در ادامه هم از هشتگ ریشون (Richonne) استفاده کرد که احتمال می‌رود عنوان نهایی این سریال باشد. چرا که فعلا نام مشخصی برای سریال اعلام نشده و تنها به آن دلیل که حول شخصیت‌های ریک و میشون در جریان است از این تایتل برای نام بردن از این اسپین آف استفاده می‌شود.

با این حال سوال دیگری که طرفداران را انگشت به دهن گذاشته این است که خونی که از صورت ریک چکه می‌کند متعلق به چه کسی است و چه پیچش دراماتیک و خشونت‌باری قرار است در این اثر به نمایش گذاشته شود؟

تصویر جدیدی از سریال اسپین آف مردگان متحرک: ریک و میشون منتشر شد - lastech

اسپین آف ریک و میشون که اسکات ام. گیمپل به عنوان شورانر در آن فعالیت می‌کند داستان عاشقانه‌‎ی این زوج در دنیای مردگان متحرک را دنبال می‌کند؛ مسیر خطرناکی که برای رسیدن به یکدیگر باید طی کرده و دنیای هولناکی که انتظارشان را می‌کشد.

طبق گفته‌ی Productionlist.com فیلمبرداری شش اپیزود ابتدایی این اسپین آف از تاریخ ۱۶ مارس (۲۵ اسفند) تحت عنوان Walking Dead: Summit در لوکیشن‌هایی از نیوجرسی و جورجیا آغاز خواهد شد. این سریال که در ابتدا قرار بود در قالب یک فیلم سینمایی تقدیم طرفدارها شود در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو معرفی شد و حال برای پخش در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

بخش اول آخرین فصل از سریال Fear the Walking Dead قرار است در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲) از AMC و ای‌ام‌سی‌پلاس پخش شود. از طرفی The Walking Dead: Dead City در ماه ژوئن و The Walking Dead: Daryl Dixon مدتی بعد (در سال ۲۰۲۳) منتشر خواهد شد. در انتها هم اسپین آف ریک و میشون را داریم که در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ میلادی راه خود را به تلویزیون باز خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

کپکام به‌زودی یک رویداد با حضور ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا