بازی

جزئیات کنسرت بعدی Fortnite لو رفت

جزئیات کنسرت بعدی Fortnite لو رفت

طبق مدارک لو رفته، به نظر می‌رسد طرفداران بازی محبوب فورتنایت (Fortnite) باید منتظر برگزاری یک کنسرت جدید در این اثر باشند.

مطلب پیشنهادی:۲۰ ترفند ساده برای تازه‌کارها در فورتنایتفورتنایت را قورت بده!
۲۰ ترفند ساده برای تازه‌کارها در فورتنایت

این حقیقت برکسی پوشیده نیست که این روزها فورتنایت مقصدی برای بسیاری از رویدادهای هیجان انگیز مرتبط با موسیقی است. رویدادهایی مثل کنسرت تراویس اسکات، مارشملو، دیپلو و آریانا گرانده فقط برخی از موارد مربوط به رویدادهای بازی هستند.

حال طبق گزارش رسانه Insider Gaming، به نظر می‌رسد کنسرت بعدی به Kid LAROI مرتبط باشد. براساس اطلاعات لو رفته، ظاهراً همکاری فورتنایت با این هنرمند در روز ۲۴ یا ۲۵ ژانویه (۴ یا ۵ بهمن) آغاز می‌شود و حدود یک ماه نیز پابرجا می‌ماند. گرچه اطلاعات دیگری همچون اسکین‌های مربوط به این رویداد مشخص نشدند.

Fortnite

Kid LAROI یک رپر استرالیایی است که به واسطه آهنگ Go در سال ۲۰۲۰ به سرعت به محبوبیت دست یافت. این خواننده ۱۹ ساله از آن زمان تاکنون با خواننده‌هایی همچون مایلی سایرس و جاستین بیبر نیز همکاری داشته است. از آن‌جایی که این هنرمند حرفه خود را در دوران همه‌گیری کرونا آغاز کرد و تمام شهرت خود را به طور آنلاین کسب کرده، چنین رویدادی در فورتنایت برای او بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

همچنین این رویداد درحال حاضر دارای اهمیت است چرا که اولین رویداد بزرگ Fortnite پس از به‌روزرسانی موتور این اثر به Unreal Engine 5.1 است و می‌توان انتظار تماشای ویژگی‌های بصری جالب و جدیدی را از آن داشت. آخرین همکاری شرکت اپیک گیمز با یک خواننده در اکتبر ۲۰۲۲ و با رویداد Aya Nakamura رخ داد.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا