بازی

جدیدترین آپدیت The Callisto Protocol شامل حالت New Game Plus است

جدیدترین آپدیت The Callisto Protocol شامل حالت New Game Plus است

استودیو Striking Distance در جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده برای بازی The Callisto Protocol تحت نسخه ۳.۰۱، حالت New Game Plus را اضافه کرده است. آپدیتی که پیش از این انتظار می‌رفت در اوایل ماه فوریه عرضه شود، اکنون زودتر از موعد مقرر در دسترس قرار گرفته است.

پس از دانلود پچ، کاربرانی که قبلا بازی را کامل کرده باشند، می‌توانند پیشرفت‌های خود را به یک سِیو جدید، با تمام سلاح‌ها، ارتقاء و اعتبارات کالیستو منتقل کنند که در ایستگاه اول Reforge قابل دریافت خواهند بود.

این به‌روزرسانی همچنین شامل رفع اشکالات مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به برطرف کردن مشکلی اشاره کرد که مانع دریافت اچیومنت The Protocol is About Life برای برخی از بازیکنان می‌شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی«در خانه‌اش در ارلیه، کثولهوی مُرده در خواب منتظر است»
معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی

استودیو Striking Distance می‌گوید عملکرد کلی را در تمامی پلتفرم‌ها بهینه‌سازی کرده و بازیکنان دیگر هنگام پرش از روی موانع آسیب نمی‌بینند. همچنین مشکلات متعددی را که در آن زوایای خاص دوربین یا مسیرهای پیشروی می‌توانستند باعث شوند بافت محیط‌ها لود نشوند و جیکوب به زمین بیفتد، برطرف شده است.

The Callisto Protocol

زمانی که بازی The Callisto Protocol در اواسط آذر ماه منتشر شد، برنامه‌های عرضه بسته الحاقی با جزئیات مشخص شد. در آن زمان، سازندگان اعلام کردند که New Game Plus در کنار حالت هاردکور به عنوان بخشی از به‌روزرسانی رایگان در ۷ فوریه منتشر خواهد شد.

از نظر محتوای پرمیموم سیزن پس، مجموعه Outer Way Skin نیز قرار است ۷ فوریه (۱۸ بهمن) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. پس از آن، Contagion Bundle در ماه مارس، Riot Bundle در بهار و محتوای داستانی جدید در تابستان سال آینده عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا