بازی

تاریخ انتشار نسخه بلوری انیمیشن DC League of Super-Pets مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه بلوری انیمیشن DC League of Super-Pets مشخص شد

به دنبال در دسترس قرار گرفتن نسخه دیجیتال انیمیشن DC League of Super-Pets مشخص شد نسخه‌های 4K Ultra HD، بلوری و DVD این عنوان در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین انیمیشن‌های زیر 90 دقیقهاز جادوهای فانتزی هایائو میازاکی تا معجون پیکسار و دیزنی
معرفی بهترین انیمیشن‌های زیر 90 دقیقه

قیمت نسخه‌های پرمیوم، 4K Ultra HD، بلوری و دی‌وی‌دی انیمیشن «لیگ ابرحیوانات خانگی دی‌سی» به ترتیب ۲۴.۹۹، ۴۹.۹۸، ۳۹.۹۸ و ۳۴.۹۸ دلار خواهد بود. شما می‌توانید نسخه دیجیتال این فیلم را به مدت ۴۸ ساعت و با پرداخت هزینه‌ای معادل ۱۹.۹۹ دلار اجاره کنید.

از طرفی این نسخه‌های دیجیتال شامل یک‌سری محتوای ویژه از جمله «آموزش نحوه ترسیم و نقاشی کریپتو»، «پشت صحنه صداپیشگان انیمیشن» و برخی از سکانس‌های حدف شده خواهند بود. همچنین بخش‌های اضافه دیگری همچون Super-Pets Animation 101، Find the Easter Eggs و The World of Super-Pets نیز در نسخه‌های مذکور موجود هستند.

اوایل تابستان امسال بود که انیمیشن «لیگ ابرحیوانات خانگی دی‌سی» در سینماها اکران شد و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. با این حال با توجه آمار سایت Rotten Tomatoes و کسب امتیاز ۸۷ درصدی این عنوان از سوی مخاطبان در مقابل امتیاز ۷۳ درصدی از بین منتقدان، به‌نظر می‌رسد تماشاگران عام و سینماروها رضایت بیشتری از DC League of Super-Pets داشته‌اند.

این انیمیشن که با بودجه ۹۰ میلیون دلاری تولید شده اخیرا در باکس آفیس جهانی رقم ۱۳۰ میلیون دلار را پشت سر گذاشت و اکنون با ورود به پلتفرم دیجیتالی به احتمال زیاد با استقبال بسیار خوبی مواجه خواهد شد.

نظر شما در رابطه با ویژگی‌های اضافه نسخه‌های دیجیتالی آثار سینمایی چیست؟ آیا تا انتشار نسخه بلوری DC League of Super-Pets منتظر خواهید ماند؟

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شدچقدر پیر شدیم ما!
۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شد


نقد فیلم Prey؛ بازگشت خونین غارتگر!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا