بازی

سریال‌های Titans و Doom Patrol دی‌سی کنسل شدند

سریال‌های Titans و Doom Patrol دی‌سی کنسل شدند

طبق اخبار تایید شده توسط منابع معتبر، سریال‌های Titans و Doom Patrol با فصل کنونی، یعنی چهارم در سرویس HBO Max به پایان خود خواهد رسید. این خبر را یکی از سخنگویان اچ بی او مکس اعلام کرد و طی آن از دست اندکاران این دو سریال قدردانی کرد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ

اگر از طرفداران این سریال‌ها باشید، می‌دانید که Doom Patrol درواقع اسپین‌آف سریال Titans محسوب می‌شود که اثر آرنولد دریک، باب هینی و برونو پرمیانی از شرکت دی‌سی کامیکس است که بر پایه گروهی خیالی به همین نام اثر آرنولد دریک، باب هینی و برونو پرمیانی از شرکت دی‌سی کامیکس ساخته شده است. آوریل بالبی، دایان گررو، برندن فریزر، آلن تودیک، مت بامر برندن فریزر و تیموتی دالتون از جمله بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌دهند. سخنگوی HBO Max در این باره بیان کرد:«ما به این سریال‌ها بسیار افتخار می‌کنیم و برای طرفداران و دیدن پایان‌های حساس آن هیجان‌زده هستیم. از Berlanti Productions و برادران وارنر برای ساخت چنین سریال‌های سرزنده و اکشن تشکر می‌کنیم.»

سریال‌های Titans و Doom Patrol

ما از شورانر سریال تایتان‌ها، یعنی گرگ واکر و تهیه‌کنندگان اجرایی آن، گرگ برلانتی، آکیوا گلدزمن و جف جانز و از سازندگان Doom Patrol که شامل جرمی کارور، سارا شختر و سارا شختر تشکر و قدردانی می‌کنیم. با این چهار فصل، طرفداران عاشق تایتان‌ها و Doom Patrol شده‌اند و روی آزمون و خطاهای آن‌‌ها حساب می‌کنند و در نبردهای افسانه‌ای آن‌ها بارها و بارها جهان را نجات می‌دهند. همانطور که گفتیم هردوی این سریال‌ها اکنون در فصل چهارم قرار دارند و هر کدام به ۲ بخش تقسیم شده‌اند.

احتمالا این اتفاق نیز در پی سیاست‌های اخیر وارنر دیسکاوری مبنی بر کاهش هزینه‌های این کمپانی رخ داده و فهرست فیلم‌های و سریال‌های دی‌سی پس از انتخاب جیمز گان و پیتر سفرن به عنوان مدیرعاملان جدید، در حال بررسی مجدد است. گرگ واکر و جرمی کارور که به ترتیب تهیه‌کننده اجرایی سریال‌های Titans و Doom Patrol محسوب می‌شوند به نوبه خود از تمامی بازیگران و دست اندکاران که در ساخت این مجموعه‌ها نقش داشتند کمال تشکر و قدرانی را کردند.

مطلب پیشنهادی:شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟شخصیتی که طی سال‌ها به محبوبیت کامل رسیده است
شخصیت Wednesday Addams چگونه به یکی از تاثیرگذار‌ترین نمادهای گوتیک تبدیل شد؟


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا