بازی

ایکس باکس با رویدادی مخصوص در خرداد سال آینده باز می‌گردد

ایکس باکس با رویدادی مخصوص در خرداد سال آینده باز می‌گردد

با اعلام رسمی در پست بلاگ مراسم Developer_Direct، برند ایکس باکس در تابستان سال ۱۴۰۲ برای رویدادی ویژه به لس آنجلس باز می‌گردد.

پس از غیبتی چهار ساله، ظاهراً سال میلادی جاری زمانی خواهد بود که رویداد E3 به صورت حضوری و به رسم سابق، در مرکز همایش‌های لس آنجلس برگزار می‌شود.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

گفتنی است که تنها چند روز قبل از بازگشت بازگشت مراسم E3، جف کیلی با رویداد Summer Game Fest و شوکیسی زنده در تئاتر یوتیوب در پارک هالیوود (واقع شده در اینگلوود کالیفرنیا) حضور پیدا می‌کند تا با نمایش‌های تازه از مخاطبین استقبال کند.

درحال حاضر مشخص نیست چه ناشرهایی در رویدادهای مربوط به E3 و SGF حضور خواهند داشت، اما با توجه به اعلامیه اخیر ایکس باکس، احتمالاً این برند به نحوی در همان بازه زمانی در لس آنجلس حضور خواهد داشت.

از مراسم سامر گیم فست به عنوان رویدادی به منظور تجلیل از بازی‌های آینده صنعت بازی یاد می‌شود و برای چهارمین سال متوالی در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۸ خرداد ۱۴۰۲)، حدود یک هفته قبل از E3 برگزار می‌شود.

همچنین مراسم E3 نیز از ۱۳ تا ۱۶ ژوئن (۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌شود و همان طور که از قبل اعلام شده بود، برنامه کاری خود را به دو بخش کسب و کار و میزبانی از طرفداران تقسیم می‌کند.

این تقسیم به این صورت است که ۲ روز ابتدایی آن (۲۳ و ۲۴ خرداد) مختص کسب و کار خواهد بود، روز سوم درکنار کسب و کار و مشاغل، به استقبال از طرفداران و مصرف کنندگان پرداخته می‌شود و روز پایانی نیز به طور اختصاصی پذیرای مصرف کنندگان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا