بازی

فیلم Avatar: The Way of Water امروز به پنجمین فیلم پرفروش جهان تبدیل می‌شود

فیلم Avatar: The Way of Water امروز به پنجمین فیلم پرفروش جهان تبدیل می‌شود

فیلم آواتار 2 (Avatar: The Way of Water) به کارگردانی جیمز کامرون همچنان به عملکرد بی‌نقص خود در سینماها ادامه می‌دهد و در جدیدترین اخبار توانسته فروش داخلی خود را در ایالات متحده به بیش از ۶۰۰ میلیون دلار برساند و رقابت نزدیکی با فیلم Avengers: Infinity War برای کسب رتبه پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان دارد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

همانطور که در جریان هستید، فیلم اصلی آواتار که در سال ۲۰۰۹ اکران شده در رده اول پرفروش‌ترین فیلم‌های تمام دوران قرار دارد. اما دنباله این اثر، یعنی The Way of Water اکنون توانسته ۶۰۲ میلیون دلار در آمریکا بدست آورد و در بازارهای بین‌المللی به فروش ۱ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار رسیده که در نهایت فروش جهانی آن را به ۲ میلیارد و ۴۶ میلیون دلار رسانده است.

با تفکیک منطقه‌ای آن، راه آب در حال حاضر سیزدهمین فیلم پرفروش تمام دوران در ایالات متحده است و این شانس را دارد تا با پشت سر گذاشتن انیمیشن The Incredibles 2 (که فروشی در حدود ۶۰۸.۶ میلیون دلار داشته) به رتبه ۱۲ برسد. فیلم آواتار 2 اکنون در رده ششم پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان را دارد، اما می‌تواند با عبور از Avengers: Infinity War و حتی Star Wars: Episode VII – The Force Awakens به ترتیب به رتبه‌های پنجم و چهارم نیز برسد.

فیلم آواتار 2

اگر این اتفاق محقق شود، جیمز کامرون سه فیلم از چهار فیلم پرفروش تمام دوران را در اختیار خواهد داشت. آواتار و تایتانیک به ترتیب با ۲.۹۲ میلیارد دلار و ۲.۱۹۴ میلیارد دلار در رتبه اول و دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان قرار دارند و Avengers: Endgame (با فروش ۲.۸ میلیارد دلار) در حال حاضر در رده دوم پروفروش‌ترین‌ها جا خشک کرده است.

سه دنباله دیگر هم برای فیلم برنامه‌ریزی شده که به ترتیب در سال ۲۰۲۴، ۲۰۲۶ و ۲۰۲۸ اکران خواهند شد. همچنین بازی آواتار با عنوان Avatar: Frontiers of Pandora قرار است امسال منتشر شود، اما هنوز تریلری از آن منتشر نشده است.

مطلب پیشنهادی:30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنیدآشنایی با بهترین آثار جاسوسی در مدیوم سینما
30 فیلم جاسوسی جذاب که باید تماشا کنید


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا