بازی

گولاگ در بازی Warzone 2 دوباره ۱ در مقابل ۱ می‌شود

گولاگ در بازی Warzone 2 دوباره ۱ در مقابل ۱ می‌شود

استودیو اینفینیتی وارد و ریون سافتور اعلام کرده‌اند که گولاگ و درگیری‌های ۱ در مقابل ۱ برای فصل دوم بازی وارزون ۲ (Warzone 2) باز می‌گردند. 

با به روزرسانی بعدی بازی Warzone 2، درگیری‌های ۲ در مقابل ۲ از دسترس خارج می‌شوند که احتمالا باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران خواهد شد. از همان ابتدا انتقادات زیادی به این مد وارد بود و طرفداران اصلا از آن استقبال نکردند. از طرف دیگر حالت ۱ در مقابل ۱ یکی از نقاط قوت وارزون ۱ بود و بین بازیکنان بسیار محبوب بود. 

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای تجربه‌ای بهترحساسیت به خرج دهیم!
معرفی بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل برای تجربه‌ای بهتر

در حالت ۴ نفره نقشه گولاگ بزرگ‌تر شده بود و حس هیجان و سرعت قبلی خود را از دست داده بود. از طرف دیگر این حالت ۲ در مقابل ۲ نیاز به کار تیمی هم دارد که کار را سخت‌تر از قبل می‌کند. با این وجود مشخص نیست که آیا اندازه نقشه و NPC دردساز ساز گولاگ به حالت قبلی باز می‌گردند یا خیر. 

بازی Warzone 2

فصل دوم وارزون ۲ دارای نقشه چند نفره «قلعه» (Castle) خواهد بود که در ابتدا برای Call of Duty World at War عرضه و سال گذشته نیز برای Vanguard بازسازی شد. همچنین شاهد بازگشت اپراتور Ronin خواهیم بود که پیش از این در سال ۲۰۲۰ برای Modern Warfare منتشر شده بود.

بازی رایگان Warzone 2.0 هم‌اکنون روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:اپراتورهای وارزون ۲ را چگونه باز کنیم؟سلام بر مسی، نیمار و پوگبا!
اپراتورهای وارزون ۲ را چگونه باز کنیم؟


واقعا استفاده عمودی از پلی استیشن ۵ باعث خرابی آن می‌شود؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا