بازی

حالت چندنفره آنلاین The Quarry تا ماه آینده تاخیر خورد

حالت چندنفره آنلاین The Quarry تا ماه آینده تاخیر خورد

Supermassive Games بخش چندنفره آنلاین بازی The Quarry را تا چهار هفته به تاخیر می‌اندازد تا «بهترین تجربه ممکن» را برای طرفداران ارائه کند.

2K به عنوان ناشر بازی در توییتر خود بیانیه‌ای را فاش کرد که در آن «ویل بایلز» کارگردان بازی تایید می‌کند The Quarry همچنان قرار است در روز ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) منتشر شود:

انتظار تقریبا به پایان رسیده است. من و تیم توسعه بسیار هیجان زده هستیم تا در کمتر از دو هفته دیگر، بازی The Quarry را به شما ارائه کنیم. این بازی در ۱۰ ژوئن همراه با کمپین تک نفره با حالت کوآپ و سینمایی عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!با بهترین زامبی‌ها تا پای مرگ بروید
بهترین فیلم‌های زامبی غیر انگلیسی زبان – زامبی‌های خارجی!

در ادامه این بیانیه آمده است:

با این وجود، تصمیم سختی گرفته‌ایم تا حالت چندنفره آنلاین بازی را به تاخیر بندازیم تا بهترین تجربه ممکن را برای شما ارائه کنیم. البته زمان زیادی را نباید منتظر بمانید، زیرا نسخه چند نفره آنلاین بازی از طریق یک به‌روزرسانی در ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) منتشر خواهد شد. از درک شما قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که به اندازه ما برای انتشار بازی تنها در ۱۵ روز دیگر هیجان داشته باشید!

The Quarry

در حالت آنلاین The Quarry دوستان شما می‌توانند بازی را تماش کنند و همچنین در مواردی که به تصمیم‌گیری نیاز است، از آن‌ها مشورت بگیرید.

در گزارش‌های قبلی درباره بازی گفته شده بود که بازی ترسناک The Quarry حدود ۱۰ ساعت خواهد بود و ۱۸۶ پایان متفاوت دارد. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی نیز اواخر سال گذشته فاش شده بود.

مطلب پیشنهادی:۶۰ فیلم که براساس داستان واقعی ساخته شده‌اندواقعیت؛ ترسناک‌تر از هر تخیل
۶۰ فیلم که براساس داستان واقعی ساخته شده‌اند


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا