بازی

اولین تریلر فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم Knives Out 2 با بازی دنیل کریگ منتشر شد [تماشا کنید]

فیلم Knives Out 2 (چاقو کشی ۲) که دنباله‌ای بر عنوان اصلی محسوب می‌شود، ماه‌ها در دست ساخت بود و حالا نتفلیکس سرانجام اولین تریلر رسمی آن را منتشر کرده که به بازگشت دنیل کریگ در نقش کارآگاه بنویت بلانک و حل معمایی جدید اشاره می‌کند.

با توجه به موفقیت جهانی فیلم اول Knives Out به کارگردانی رایان جانسون، ادامه داستان این دنباله از فیلم اول جدا شده و در عوض پیرامون بنویت بلانک جریان دارد. او به یک جزیره خصوصی در مدیترانه می‌رود تا از یک معمای جدید پرده‌برداری کند.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنندنگاهی به ژانری که الهام‌بخش یک قرن سینما بوده است
۳۰ فیلم جنگی تاریخ سینما که میخکوبتان می‌کنند

این جزیره خصوصی متعلق به مایلز برون (ادوارد نورتون)، یک میلیارد است که پس از مهمانی و قتل یکی از دوستان برون در پایان آن، بلانک یک بار دیگر مهارت‌های کارآگاهی خود را به کار می‌گیرد تا قاتل را از میان شخصیت‌ها پیدا کند. گویا این فیلم با الهام از رمان‌‎های هرکول پوآرو و آگاتا کریستی و همچنین فیلم معمایی The Last of Sheila محصول سال ۱۹۷۳ ساخته شده و علاوه بر کریگ و نورتون، دیو باتیستا، مدلین کلاین، کاترین هان، جسیکا هنویک، کیت هادسن، جنل مونی و لزلی اودم جونیور در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

View this post on Instagram

A post shared by Netflix US (@netflix)

تماشای تریلر فیلم Knives Out 2 از طریق یوتیوب

این تریلر جدید کارآگاه بنویت بلانک را در جزیره‌ای لوکس نشان می‌دهد و در کنار او شخصیت‌های عجیب و غریبی حضور دارند. مجموعه‌ای از تصاویر که معماهای مختلف را نشان می‌دهد با روایت بلانک دنبال می‌شود و او می‌گوید که این معما یک بازی نیست و تمام افراد جزیره در خطر قرار دارند.

رایان جانسون علاوه بر کارگردانی وظیفه نویسندگی و همچنین تهیه‌کنندگی را در کنار رام برگمن برعهده دارد و اکنون مدتی است که مشغول ساختن اولین تجربه سریالی خود به نام Poker Face است؛ یک آنتولوژی معمایی که بازیگران نام‌آشنایی در آن حضور خواهند داشت.

فیلم سینمایی Glass Onion: A Knives Out Mystery پس از اکران محدود در سینماها قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی ۱۴۰۱) از طریق نتفلیکس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا