بازی

تریلر لو رفته از بازی Sonic Frontiers یک شخصیت قدیمی را نشان می‌دهد

تریلر لو رفته از بازی Sonic Frontiers یک شخصیت قدیمی را نشان می‌دهد

تریلری از بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ به صورت خصوصی نمایش داده شده بود که شامل شخصیت محبوب Big the Cat می‌شد. 

سونیک از یک بعد فضایی عجیب به نام Cyber Space به کرونوس فرار می‌کند. کرونوس جزیره‌ای است که جهان باز و غیرخطی Sonic Frontiers را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. شما با حل پازل‌ها و گشت و گذار در این جهان می‌توانید قدرت‌های بیشتری به دست آورد و سونیک را قوی‌تر کنید. 

بازی Sonic Adventure که در سال ۱۹۹۹ برای دریمکست منتشر شده بود، برای اولین بار این شخصیت را به طرفداران معرفی کرد. بیگ د کت قرار است در Sonic Frontiers مینی گیم ماهیگیری خودش را داشته باشد. شما با صید ماهی‌های مختلف می‌توانید توکن دریافت کنید که برای خرید آیتم‌های مختلف کاربرد دارند.

شما پس از مبارزه با هر باس فایت از طریق یک پورتال به یک مرحله ویژه در Cyber Space می‌روید که ترکیبی از مراحل دو بعدی و سه بعدی کلاسیک این سری هستند. سیستم مبارزات Sonic Frontiers بر اساس یک درخت مهارت‌ها طراحی شده و شما می‌توانید با پیش‌روی بازی، قابلیت‌ها و مهارت‌های جدیدی به دست آورید. 

Sonic Frontiers در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر می‌شود. همچنین باید اشاره کنیم که حجم Sonic Frontiers روی نینتندو سوییچ لو رفته و سایز چندان زیادی ندارد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا