بازی

جوزف استیتن از استودیو ۳۴۳ اینداستریز جدا می‌شود

جوزف استیتن از استودیو ۳۴۳ اینداستریز جدا می‌شود

۳۴۳ اینداستریز یکی دیگر از اعضای ارشد خود را از دست می‌دهد و جوزف استیتن (Joseph Staten) تصمیم به ترک این استودیو و تیم توسعه دهنده سری بازی هیلو گرفته است. 

چند سال پیش که تریلر Halo Infinite بازخوردهای بدی را کسب کرده بود، مایکروسافت از جوزف استیتن خواست به تیم توسعه دهنده در ۳۴۳ اینداستریز برای بهبود بازی کمک کند. بنابر گزارش جیسون شرایر از بلومبرگ، استیتن که از بخش انتشارات استودیوهای ایکس باکس جدا شده بود، پس از سه سال دوباره به دپارتمان قبلی خود بازخواهد گشت.  

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

جدا شدن استیتن همزمان شده با خبر اخراج ۱۰ هزار کارمند مایکروسافت که حتی روی ایکس باکس و بتسدا هم تاثیرگذار بوده است. شرایر اشاره کرده که ۳۴۳ اینداستریز خیلی از کارکنان خود را از دست می‌دهد و نکته مهم این است که بیشتر افراد روی بخش داستانی بازی‌های این استودیو فعالیت داشتند. 

۳۴۳ اینداستریز سازنده هیلو

در ماه‌های گذشته تام فرنچ، کارگردان خلاق بخش چند نفره، «دیوید برگر» (David Berger)، کارگردان مهندسی و سازنده اصلی Slipspace Engine و بانی راس با سابقه ۱۵ ساله همگی استودیو ۳۴۳ اینداستریز جدا شدند. توسعه و پشتیبانی از هیلو اینفینیت نیز به خوبی پیش نمی‌رود و مدهای و به روزرسانی‌های آن چندین بار تاخیر خورده‌اند. 

همانطور که اشاره کردیم روز گذشته مایکروسافت، غول فناوری ایالات متحده، از برنامه‌های خود برای اخراج تقریباً ۴.۵ درصد از نیروی کار ۲۲۰ هزار نفری (حدود ۱۰ هزار نفر) خبر داد. کوین اشمیت، طراح ارشد Halo Infinite نیز تأیید کرد که او به همراه جسی استیپک، تهیه‌کننده ویدیوی 343 و سم لوانگهت که مدیر انجمن The Elder Scrolls Online بود، اخراج شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا