رمز ارز

آیا تجربه شگفت‌انگیز دوج کوین این‌بار توسط ترا کلاسیک تکرار می‌شود؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ترا کلاسیک (LUNC) اخیراً به دلیل بازگشت شکوه‌مندانه خود به بازار در صدر اخبار بوده است. به یاد بیاورید که این کوین، پس از اینکه استیبل کوین ترا پیوند خود را با دلار از دست داد، یکی از بزرگترین سقوط‌ها را از زمان پیدایش ارزهای دیجیتال متحمل شد. بعد از اینکه مشخص شد آزمایشگاه TerraForm، یک توکن و بلاکچین جدید را به عنوان بخشی از تلاش برای جبران ضرر سرمایه‌گذارانش راه‌اندازی می‌کند، اوضاع بدتر شد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کریپتو بیسیک، با این حال، حامیان این پروژه از دست کشیدن از توکن‌های Terra Classic خودداری کردند؛ زیرا آنها ابتکارات مختلفی را برای احیای این توکن آغاز کردند. داده‌ها نشان‌دهنده آن هستند که هم ترا کلاسیک و هم USTC تاکنون رشد قابل‌توجهی را ثبت کرده‌اند.

شباهت بین دوج کوین و ترا کلاسیک

با توجه به اینکه ترا کلاسیک بار دیگر خود را در کانون توجه قرار داده است، Santiment، ارائه‌دهنده پیشروی تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، الگوی مشابهی را درباره این کوین مشاهده کرده که دوج کوین در طول جهش عظیم خود در سال گذشته داشته است.

تصاویر زیر ساختاری مشابه را در قیمت و حجم فعلی بین ترا کلاسیک و دوج کوین یک سال پیش را نشان می‌دهد.

نمودار کندل 4 ساعته جفت ارز دوج کوین به تتر
نمودار کندل 4 ساعته جفت ارز ترا کلاسیک به تتر

طبق گفته Santiment، دوج کوین و ترا کلاسیک هر دو قبل از مواجهه با تثبیت قیمت، از یک روند صعودی اولیه برخوردار بودند. پس از آن، این دارایی‌های دیجیتال با افزایش شدیدی روبرو شدند که جهش اصلی را آغاز کرد.

شاخص‌های دیگر Santiment، از جمله حجم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی (Social Volume) نیز تصویر مشابهی از روند را نشان می‌دهند:

قابل ذکر است، دیدن افزایش قیمت ترا کلاسیک تعجب‌آور نیست؛ زیرا کوین‌های شبیه آن در حال حاضر در رتبه‌‌های اول و هشتم Santiment از نظر اقبال عمومی قرار دارند که نشانه دیگری از توجه گسترده به آنها است.

داده‌های Coingecko نشان می‌دهد در حالی که دوج کوین با هیچ یک از جنجال‌هایی که ترا کلاسیک متحمل شده، مواجه نشد، اما ارزش این ارز دیجیتال به شدت از بالاترین قیمت خود یعنی 0.73 دلار کاهش یافته است. در زمان نگارش این خبر، دوج کوین با قیمت 0.064 دلار معامله می‌شود، در حالی که ترا کلاسیک در حدود قیمت 0.00035768 دلار در نوسان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا