بازی

تریلر جدید فیلم Enola Holmes 2 منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدید فیلم Enola Holmes 2 منتشر شد [تماشا کنید]

همانطور که نتفلیکس روز گذشته در توئیتر وعده داده بود، تریلر جدید فیلم Enola Holmes 2 ساعاتی پیش منتشر شد. مانند فیلم اصلی، قسمت دوم نیز داستان انولا هلمز با بازی میلی بابی براون را دنبال می‌کند که پرونده‌های دشواری را در قرن نوزدهم لندن حل می‌کند، در حالی که زیر سایه برادر بزرگش، شرلوک، با بازی هنری کویل قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

تریلر قبلی بزرگ‌ترین پیشرفت داستانی قسمت دوم را نشان داد که انولا آژانس کارآگاهی خود را برپا می‌کند اما در تلاش برای یافتن پرونده‌های جدید است. نتفلیکس آن را به عنوان تریلر «Part 1» نشان داد که ما را به تعجب واداشت که چه چیزی در انتظار تریلر «Part 2» است.

اکنون می‌دانیم انولا به دنبال دختر گم شده‌ای است که رازهای افراد قدرتمند را کشف کرده و چنین موضوعی می‌تواند برای او خطرناک و مرگبار باشد. شرلوک نیز به خواهرش اعلام می‌کند که پرونده‌های آن‌ها به یکدیگر مرتبط است و بدین ترتیب بار دیگر شاهد همکاری این دو مغز متفکر خواهیم بود.

فیلم Enola Holmes 2 توسط هری بردبر، برنده دو جایزه امی، کارگردانی شده و فیلم‌نامه توسط جک ثورن نوشته شده که هر دو با هم در ساخت قسمت اول در سال ۲۰۲۰ همکاری داشتند. این فیلم‌ها بر اساس مجموعه‌ای از رمان‌های نویسنده نانسی اسپرینگر ساخته شده‌اند که به نوبه خود بر اساس کتاب‌های معروف شرلوک هلمز اثر سر آرتور کانن دویل نوشته شده بودند.

Enola Holmes 2

به غیر از میلی بابی براون و هنری کویل، در Enola Holmes 2 شاهد بازگشت هلنا بونهام کارتر در نقش مادر شرلوک و انولا، ائودوریا، سوزی ووکوما در نقش ادیث، یکی از آشنایان خواهر و برادر هلمز، لوئیس پارتریج در نقش توکسبری خواهیم بود.

دیوید تیولیس (بازیگر مجموعه فیلم‌های هری پاتر)، عادل اختر، هانا داد و شارون دانکن بروستر از بازیگران جدید قسمت دوم هستند. فیلم Enola Holmes 2 قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان) از نتفلیکس پخش شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا