بازی

تریلر جدیدی از گیم‌پلی Need for Speed Unbound منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از گیم‌پلی Need for Speed Unbound منتشر شد [تماشا کنید]

همانطور که انتظار می‌رفت، ساعاتی پیش تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی مورد انتظار سری نید فور اسپید یعنی Need for Speed Unbound منتشر شد.

استودیو Criterion Games به جای یک ویدئوی گیم‌پلی مفصل، یک کلیپ کوتاه ۳۷ ثانیه‌ای برای ​​Unbound آپلود کرده که جلوه‌های رانندگی جدید را به نمایش می‌گذارد. جلوه‌هایی با ظاهر مانند گرافیتی که هنگام بوست، پریدن و موارد دیگر رخ می‌دهند و منجر به انفجار رنگ‌های زیبا می‌شوند. می‌توانید تریلر را در زیر مشاهده کنید:

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیماز نید فور اسپید تا مورتال کامبت
تیم lastech: بهترین فیلم‌های ویدیوگیمی ‌که دیدیم

این جلوه‌های گرافیتی را می‌توان روی اگزوز خودرو اعمال کرد تا مسیرهای فوق‌العاده جذابی از دود را در پشت سر خود به جا بگذارد. همچنین به نظر می‌رسد که این افکت‌ها دارای طبقه‌بندی هستند و تگ «DJ» به‌عنوان Common نشان داده شد.

البته، کسانی که طرفدار سبک انیمه‌ای جدید نیستند و می‌خواهند همه چیز خاموش باشد، می‌توانند این کار را انجام دهند. همانطور که سازندگان در یک توییت اشاره کردند «شما می‌توانید انتخاب کنید که هرگز آن‌ها را در وهله اول قرار ندهید. درست مثل هر قسمت دیگر از ماشین.»

Need for Speed

بازی Need for Speed Unbound در Lakeshore City، شهری الهام گرفته شده از شیکاگو اتفاق می‌افتد. به نظر می‌رسد داستان بازی درباره دو دوست باشد که پس از یک سرقت به دشمن یکدیگر تبدیل می‌شوند. مسابقات مختلفی در بازی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

Need for Speed Unbound در ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. همچنین اخیرا اعلام شده بود که بیش از ۱۴۰ خودرو در این عنوان منتظر طرفداران مسابقات اتومبیل‌رانی هستند. پس از عرضه، بازیکنان می‌توانند منتظر آپدیت‌های محتوای رایگان باشند، اگرچه جزئیات بیشتر هنوز اعلام نشده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا