بازی

بازی Sonic Frontiers با Monster Hunter کراس‌اوور خواهد داشت

بازی Sonic Frontiers با Monster Hunter کراس‌اوور خواهد داشت

فاصله زیادی با عرضه بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) نداریم، از این رو سگا و کپکام از حالا خود را برای کراس‌اوور با فرانچایز مانستر هانتر (Monster Hunter) آماده‌ می‌کنند. 

اکانت رسمی Sonic the Hedgehog در توییتر اعلام کرده است که بسته الحاقی مانستر هانتز از تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) به صورت رایگان برای بازی منتشر می‌شود. سپس اکانت رسمی Monster Hunter در توییتر نیز به این موضوع واکنش نشان داد و اطلاعات بیشتری را با طرفداران به اشتراک گذاشت. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه

به نظر می‌رسد که این کراس‌اوور شامل ابزاری از مانستر هانتر و یک مینی گیم خواهد بود. سونیک می‌تواند به این ابزار مجهز شود و این مینی گیم هم با نام grilled meat روی آشپزی تمرکز دارد. باید اشاره کنیم که این دو فرانچایز در گذشته هم کراس‌اوور داشته‌اند و سال پیش بسته الحاقی رایگان سونیک برای Monster Hunter Rise منتشر شده بود. 

Sonic Frontiers تمرکز زیادی روی مبارزات دارد و این بر اساس یک درخت مهارت‌ها طراحی شده. از این رو شما می‌توانید با پیش‌روی در بازی قابلیت‌ها و مهارت‌های جدیدی به دست آورید. بازیکنان پس از مبارزه با هر باس فایت از طریق یک پورتال به یک مرحله ویژه در Cyber Space می‌روند که ترکیبی از مراحل دو بعدی و سه بعدی کلاسیک هستند.

Sonic Frontiers در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطانتعریف اشتباهی فن سرویس
نقد فیلم Resident Evil: Welcome To Racoon City – اقامتگاه زوار در رفته شیطان


معرفی ویدئویی لپ تاپ گیمینگ MSI Vector GP76

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا