بازی

تریلر جدیدی از بسته الحاقی Cyberpunk 2077 با نام Phantom Liberty منتشر شد

تریلر جدیدی از بسته الحاقی Cyberpunk 2077 با نام Phantom Liberty منتشر شد

طی مراسم گیم آواردز 2022 شاهد نمایش جدیدی از بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 یعنی Phantom Liberty بودیم و اکنون می‌دانیم که چهره سرشناس جدیدی از هالیوود وارد دنیای سایبرپانک شده است.

در این بسته، که داستان آن توسط سی دی پراجکت یک «سفر هیجان‌انگیز و جاسوسی» توصیف شده، با شخصیت «سالومان رید» همراه می‌شویم؛ یک مامور FIA برای ایالات متحده جدید آمریکا که بازیگرش کسی نیست جز ادریس البا، بازیگر سرشناس هالیوود که اخیرا او را در فیلم‌های The Suicide Squad و Sonic the Hedgehog 2 دیده بودیم. بدین ترتیب او جدیدترین بازیگر معروفیست که وارد دنیای سایبرپانک می‌شود. لازم به ذکر است که کیانو ریوز نیز دوباره در نقش «جانی سیلورهند» در Phantom Liberty حضور خواهد داشت.

تماشا تریلر از یوتیوب

طبق توضیحات رسمی، در این اکسپنشن یک ماموریت غیرممکن برای جاسوسی و بقا خواهیم داشت که ما را به منطقه جدیدی از شهر Night City می‌برد. فانتوم لیبرتی حکم تنها بسته الحاقی بزرگ سایبرپانک 2077 را خواهد داشت و با رها کردن پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، تنها برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

با این حال همچنان خبری از تاریخ انتشار دقیق برای Phantom Liberty نیست و صرفا می‌دانیم در سال میلادی آینده برای پلتفرم‌های نام برده در دسترس قرار خواهد گرفت.


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا