بازی

تریلر جدید Tekken 8 منتشر شد

تریلر جدید Tekken 8 منتشر شد

در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲، تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر شد که علاوه بر نگاهی کلی به داستان این قسمت، بخش‌های از گیم‌پلی این عنوان مورد انتظار را نیز به نمایش گذاشت.

همچنین تریلر جدید بازی فاش کرد که مادر جین کازاما، جون کازاما که به نظر می‌رسید در قسمت دوم سری بازی‌ها مُرده بود، در Tekken 8 به عنوان یک شخصیت قابل بازی باز خواهد گشت.

یوتیوب

تریلر جدید شامل نگاه دقیق‌تری به گیم‌پلی قسمت هشتم نسبت به تریلر اصلی بود که به‌ عنوان یک دموی فنی عمل می‌کرد. این تریلر علاوه بر نمایش بخشی از مبارزات، نسخه‌های جدیدی از کاراکترهای King، Paul، Lars، Marshall Law و Jack-8 را نشان می‌داد.

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمخصوص شما که گیمری!
معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگ

مسلما شخصیت جون در این تریلر بیشترین توجهات را به خود جلب خواهد کرد، زیرا بازگشت او در نهایت نظریه‌های متعدد طرفداران را تأیید می‌کند که در واقع در تمام مدت زنده بوده است. تریلر با شعار تکن ۸ به پایان می‌رسد: “Fist Meets Fate”.

Tekken

کمپانی بندای نامکو چند ماه پیش به صورت رسمی بازی تکن ۸ را معرفی و به عرضه آن در سال ۲۰۲۳ اشاره کرد. همچنین تایید شد که این عنوان با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. در این قسمت، جین کازاما با کازویا میشیما مبارزه می‌کند و به دنبال پایان دادن درگیری آن‌ها یک بار برای همیشه خواهد بود.

Tekken 7 هفت سال پیش به بازار منتشر شد و استودیو شخصیت‌های زیادی را برای آن طراحی کرده بود. استقبال منتقدان از این عنوان نسبتا خوب بود و توانست متای ۸۲ را کسب کند. عملکرد این بازی نیز در بازار بسیار خوب بوده و تا چند ماه پیش بیش از ۹ میلیون نسخه فروش داشته است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Meدارک پیکچرز همچنان در روندی نزولی!
بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me


بازی‌هایی که سیاست رو به ما یاد دادن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا