بازی

تریلر جدیدی از انیمیشن Super Mario Bros منتشر شد

تریلر جدیدی از انیمیشن Super Mario Bros منتشر شد

نینتندو و استودیو Illumination تریلر جدیدی از انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario Bros) منتشر کرده‌اند که از شخصیت دانکی کنگ با صدای ست روگن (Seth Rogen) رونمایی می‌کند. 

با وجود اینکه خیلی‌ها به حضور کریس پرت در این انیمیشن انتقاد دارند، ولی بدون شک همه از انتخاب ست روگن راضی هستند. این تریلر ۳۰ ثانیه شخصیت‌های ماریو و دانکی کانگ را نشان می‌دهد که با هم درگیر هستند. کنگِ بداخلاق یا کرنکی کنگ نیز با صداپیشگی فرد آرمیسن (Fred Armisen) در این کلیپ نمایش داده می‌شود، اما صحبت نمی‌کند. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسارتکنولوژی‌هایی که انیمیشن‌سازی را برای همیشه تغییر دادند
نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار

در Super Mario، آنیا تیلور-جوی نقش پرنسس پیچ، چارلی دی نقش لوئیجی و جک بلک نقش باوزر را برعهده دارند. تریلر قبلی این انیمیشن دو ماه پیش منتشر شده بود که برای اولین بار شامل صدای پرنسس پیچ و لوئیجی می‌شد. از آنجایی که به تاریخ اکران این فیلم نزدیک می‌شویم، انتظار می‌رود که تبلیغات آن نیز کم کم افزایش پیدا کند. 

این فیلم داستان دو برادر لوله‌کش اهل بروکلین را روایت می‌کند که بهترین دوستان هم هستند: ماریو همانطور که انتظار می‌رود شجاع است ولی لوئیجی همیشه مضطرب بوده و هیچوقت به جایی نمی‌رسد. در Super Mario Bros این دو با مشکلات لوله‌کشی خود دست و پنجه نرم می‌کنند و سر از یک ماجراجویی طوفانی در قلمرو قارچ‌ها در می‌آورند. 

انیمیشن سوپر ماریو (Super Mario) ابتدا در تاریخ ۷ آپریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و سپس در تاریخ ۲۸ آپریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:10 انیمیشن دست کم گرفته شده که سزاوار شانس دوم هستندوقت آن است که این آثار را از سایه بیرون بیاوریم!
10 انیمیشن دست کم گرفته شده که سزاوار شانس دوم هستند


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا