رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت کاردانو (هفته سوم اسفند)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در سه هفته گذشته، قیمت کوین کاردانو شاهد یک روند نزولی بوده و بعد از کاهش قیمتی به محدوده 61.8 فیبوناچی اصلاحی رسیده است.
آخرین افزایش قیمت برای کاردانو باعث رسیدن قیمت این ارز به مقاومت 0.42 دلاری شده بود. در حال حاضر، قیمت با 27.5 درصد سقوط از سطح مذکور در محدوده قیمتی 0.306 دلار معامله می‌شود. با توجه به این‌که قیمت زیر میانگین متحرک‌های 100 و 200 روز حرکت می‌کند، احتمال کاهش قیمت کاردانو به سطوح پایین‌تر وجود دارد.
در این میان، رد قیمت در کندل روزانه در ناحیه حمایت 0.3 دلاری نشان‌دهنده این است‌ که قیمت کاردانو شاهد یک افزایش قیمت موقت خواهد بود. از طرفی، قطع شدن میانگین متحرک نمایی 100 روزه توسط میانگین متحرک 50 روزه می‌تواند افزایش فشار فروش در بازار را بیشتر کند.
تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت کاردانو (هفته سوم اسفند)تکمیل شدن الگوی معکوس V شکل می‌تواند قیمت کوین کاردانو را به تدریج کاهش دهد و تمام رشد قیمتی به دست آمده در ماه ژانویه را اصلاح کند. طی چند هفته گذشته، بازار کریپتو با توجه به اخبار منفی منتشرشده، از جمله بحران بانک‌های حامی صنعت رمزارز مانند سیلورگیت و سیلیکون‌ولی و اخیراً کاهش ارزش استیبل کوین‌هایی مانند USDC، DAI، USDD افزایش فروش را تجربه می‌کند.
در زمان نگارش این خبر، قیمت کاردانو در ناحیه قیمتی 0.306 دلار با 3 درصد کاهش در چارت روزانه، معامله می‌شود. رد قیمت در کندل‌های روزانه در ناحیه حمایتی 0.3 دلار و سطح مهم 61.8 فیبوناچی اصلاحی نشان می‌دهد که سفارش‎های زیادی از سمت خریداران در این حمایت انباشته شده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

اگر قیمت کوین کاردانو بتواند بالاتر از این حمایت باقی بماند، خریداران می‌توانند برای بازپس‌گیری مقاومت 0.327 دلار و 0.357 دلار، یک حرکت صعودی را آغاز کنند. در نقطه مقابل، بسته شدن کندل روزانه زیر 0.3 دلار، می‌تواند قیمت را به 0.27 دلار کاهش دهد.
بررسی شاخص‌های تکنیکال
نزدیک شدن RSI (شاخص قدرت نسبی) به منطقه اشباع فروش نشان می‌دهد که فروشندگان فشار فروش را بیش از حد افزایش داده‌اند و ممکن است قیمت شاهد یک پولبک موقت صعودی باشد.
حرکت کوین کاردانو پایین‌تر از میانگین متحرک‌ نمایی مهم (20، 50، 100 و 200) باعث بازگرداندن احساسات نزولی در میان فعالان بازار شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا