رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته سوم اسفند)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در دو ماه گذشته، قیمت میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) نزدیک به ۱۰۰ درصد افزایش یافته و به بالاترین سطح سال در ۰٫۰۰۰۰۱۵۷۴ دلار رسیده بود. با این حال، اصلاح قیمتی اخیر، باعث شد که شیبا تمام دستاوردهای به دست آورده در سال جاری را از دست بدهد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

به گزارش سایت ای‌ام‌بی کریپتو، در چند روز اخیر، شیبا چند حمایت کلیدی را از دست داده و در صورت تداوم ابهام در بازار بیت کوین در روزها/هفته‌های آتی، ممکن است چند حمایت دیگر را هم از دست بدهد.

آیا سطح ۰٫۰۰۰۰۰۹۶۷ دلار می‌تواند از سقوط بیشتر جلوگیری کند؟

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته سوم اسفند)
نمودار کندل یک روزه قیمت شیبا.

از زمان رد قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۵۷۴ دلار در اوایل ماه فوریه، قیمت شیبا بیش از ۳۸ درصد سقوط کرده است. خرس‌ها موفق شدند موانع پیش روی خود را در میانگین متحرک ۵۰ روزه و میانگین متحرک ۱۰۰ روزه بردارند. با این حال، سطح ۲۳٫۶ درصد فیبوناچی (۰٫۰۰۰۰۰۹۶۷ دلار) همچنان یک مقاومت قوی برای خرس‌ها است.

اگر کندل شیبا زیر این سطح بسته شود، خرس‌ها می‌توانند از فرصت‌های بیشتری برخوردار شوند. در چنین شرایطی، آنها می‌توانند فشار فروش را افزایش داده و سطوح ۰٫۰۰۰۰۰۹۳۵ دلار، ۰٫۰۰۰۰۰۸۴۳ دلار و یا ۰٫۰۰۰۰۰۷۷۹ دلار را هدف قرار دهد. در مقابل، بسته شدن کندل قیمت بالاتر از ۰٫۰۰۰۰۰۹۶۷ دلار، می‌تواند این چشم‌انداز نزولی را باطل کند.

در صورت جهش قیمت از سطح فیبوناچی ۲۳٫۶ درصد، گاوها می‌توانند سطح فیبوناچی ۳۸٫۲ درصد (۰٫۰۰۰۰۱۰۸۳ دلار) را هدف قرار دهند. مقاومت قابل‌توجه دیگر در سطوح فیبوناچی ۵۰ درصد و ۶۱٫۸ درصد قرار دارد.

در این میان، RSI (شاخص قدرت نسبی) به منطقه اشباع فروش رسیده که نشان‌دهنده فشار شدید فروش در زمان نگارش این خبر است. علاوه بر این، شاخص حجم تعادلی (OBV) هم کاهش یافته که می‌تواند فشار خرید قوی و بهبود را تضعیف کند.

شیبا شاهد افزایش احساسات مثبت و سپرده‌های فعال!

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته سوم اسفند)

به گزارش پلتفرم تحلیلی Santiment، شیبا شاهد ارتفاع بسیار مثبتی در شاخص وزن‌دار احساسات بازار (Weighted Sentiment) است. این موضوع نشان می‌دهد که چشم‌انداز سرمایه‌گذاران در مورد این دارایی بهبود یافته که می‌تواند بهبود بالقوه را تقویت کند.

علاوه بر این، افزایشی هم در فعالیت نهنگ‌ها مشاهده شده که می‌تواند به گاوها برای حفظ سطح فیبوناچی ۲۳٫۶ درصد کمک کند.

در همین حال، سپرده‌های فعال نیز افزایش یافته که نشان‌دهنده انتقال بیشتر SHIB به صرافی‌ها برای تخلیه است – نشانه‌ای از فشار فروش کوتاه‌مدت. اما، اگر بیت کوین بتواند سطح ۲۰ هزار دلار حفظ کرده و به سمت بالا حرکت کند، امکان بازیابی قیمت برای شیبا هم وجود خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا