بازی

تبلیغ جدید Goat Simulator 3 از گیم‌پلی لیک شده GTA 6 استفاده کرد

تبلیغ جدید Goat Simulator 3 از گیم‌پلی لیک شده GTA 6 استفاده کرد

تبلیغ جدید بازی Goat Simulator 3 که شامل ویدئوهای لو رفته از گیم‌پلی Grand Theft Auto 6 بود، پس از مواجه با شکایت کپی‌رایت، از سایت‌ها برداشته شد.

تبلیغ موردنظر که در این توییت قابل مشاهده است، شخصیت غیرقابل بازی‌ای با نام Shaun را معرفی می‌کند که در مورد نقش خود در بازی و اینکه چه کارها کرده تا آن را تصاحب کند، صحبت می‌کند. او گفت:

برای به دست آوردن این شغل باید هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی آماده می‌شدم. منظورم این است که شما خیلی به اطراف پرتاب می‌شوید و باید طبیعی به نظر برسد، بنابراین من مدت زیادی را در معتبرترین مدرسه پرتاب شدن در جهان گذرانم. چیزهای زیادی یاد گرفتم و فکر می‌کنم که تبدیل به یک عروسک پرتابی خوب شدم.

در قسمت بعدی این ویدئو، شاون یک کلیپ از گیم‌پلی Grand Theft Auto 6 را روایت می‌کند که چندی پیش لو رفت.

به‌جز این کار، در دنیاهای بزرگ بازی دیگری نیز نقش دارم. در واقع می‌توانید من را در برخی از ویدئوهایی که چند ماه پیش لیک شد، ببینید.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریماز پیشرفت‌های جی‌تی‌ای آنلاین تا شهر زنده‌تر
تیم lastech: انتظاراتی که از GTA 6 داریم

این تبلیغ برای شرکت مالک راکستار، Take-Two که احتمالاً عامل حذف آن «در پاسخ به گزارش کپی رایت» بوده، خوشایند نبوده است.

Goat Simulator

در یکی از پرمخاطب‌ترین نشت داده‌های صنعت بازی، نزدیک به یک ساعت از ویدئوهای توسعه GTA 6 در ماه سپتامبر توسط یک کاربر ناشناس که ادعا می‌کرد آن را از طریق کانال داخلی Rockstar Slack به دست آورده، به صورت آنلاین منتشر شد. راکستار و تیک-تو مدعی شدند که این لیک روی توسعه بازی تأثیری نخواهد گذاشت.

  • بررسی بازی Goat Simulator 3

بنا بر گزارش‌ها، یک جوان ۱۷ ساله که به ظن هک کردن راکستار دستگیر شده بود، در جلسه ماه سپتامبر در یک دادگاه خصوصی جوانان لندن نسبت به اتهام سوء استفاده از رایانه، اقرار به بی‌گناهی کرد.

دادستان والری بنجامین گفت که مظنون از یک تلفن برای هک کردن شرکت‌ها استفاده کرده بود و از آن‌ها درخواست باج کرده بود تا دسترسی به اطلاعات غیرقانونی را بدهد. قاضی این پرونده را به یک دادگاه بالاتر ارجاع داد تا در تاریخ بعدی به موضوعی «مشابه» رسیدگی شود.

این نوجوان که گفته می‌شود با گروه سایبری Lapsus$ ارتباط دارد، اوایل امسال نیز به دلیل هک کردن مایکروسافت و انویدیا دستگیر شده بود.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا