بازی

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom رتبه‌بندی شد

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom رتبه‌بندی شد

سری افسانه‌ی زلدا تا زمانی که طرفداران به خاطر دارند، تقریباً مترادف با تاخیر بوده و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نیز نتوانست در زمانی که نینتندو در ابتدا به آن امیدوار بود، عرضه شود.

با این حال چندی پیش در شهریور ماه ناشر ژاپنی اعلام کرد که دنباله مورد انتظار در ماه می ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و تحولات جدید نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌ها در مسیر درست قرار گرفته‌اند.

هیئت رتبه‌بندی نرم‌افزار سرگرمی (ESRB) به تازگی بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را رتبه‌بندی کرده و به آن درجه سنی E10+ با ذکر «خشونت فانتزی» و «موضوعات وسوسه‌انگیز ملایم» داده است.

مطلب پیشنهادی:تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟جاودانه‌ای در تاریخ!
تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟

این درجه‌بندی هنوز در وب سایت خود ESRB منتشر نشده، اما رده بندی سنی فوق اکنون در صفحه فروشگاه الکترونیکی eShop بازی نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید تصویر آن را در زیر مشاهده کنید.

The Legend of Zelda

این رتبه‌بندی از این نظر قابل توجه است که طبقه‌بندی‌ها معمولاً زمانی برای بازی‌ها اتفاق می‌افتد که در آینده نزدیک منتشر می‌شوند و همین موضوع باید برخی از نگرانی‌ها را در مورد یک تاخیر احتمالی دیگر برای انتشار آن برطرف کند.

البته از طرف دیگر به هیچ وجه تضمین ۱۰۰ درصدی نیست، به خصوص وقتی صحبت از نینتندو می‌شود (و مخصوصاً وقتی صحبت از زلدا می‌شود) اما از هیچی بهتر است. چند ماه پیش، این بازی توسط کمیته رتبه بندی و مدیریت بازی (GRAC) در کشور کره جنوبی نیز رده‌بندی شده بود.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار است در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Kirby and the Forgotten Landکربی همه چیز را قورت می‌دهد!
بررسی بازی Kirby and the Forgotten Land


بررسی ویدئویی استیم دک

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا